Kağıttan Oyuncak Ev/Hediye Kutusu/Takı Kutusu

-

Bu evler çocuklarımızın eğlenerek yapacakları çalışmalardan gibi gözükse de bizlerde takı kutusu ya da hediye kutusu olarak kullanabiliriz. Yapmamız gereken şekli yazıcıdan çıkartmak ve gösterilen yerlerden yapıştırmak. Hatta buradaki bazı örneklerde evlerin pencerelerine çocukların fotoğrafları yapıştırılmış. Çocuklarımız için anı kutu yapabiliriz. İçine anılarımızı dışına fotoğraflarımızı koyarız. Ne dersiniz?

15 yorum gelmiş

  1. gungorayca

  2. embir

    ben bile heves ettim dün bir ev ve şu süeprmeni yaptım çok şirin oldular. Şu çatısı ayrı parça olan evlerden yapacaksın ama sertifika kağıdına basacaksın al sana takı kutusu, çatıyı aç takını kap :))

  3. 1gece

    Ne güzel ineği de var. Ben küçükken gazeteler böyle evler şatolar verirdi kartondan. Hepsini alıp yapmıştım, koyacak yer kalmamıştı.

  4. embir

    Denediğim için diyebilirim ki A4 kağıdı ile yapınca çok yumuşak oluyor. Yani takı kutusu yapacaksanız sertifika kağıdına çıktı alın şemyıl ablacım.

  5. esinsel

    embircim bu da atladıklarımdan,affola canım:)) şu aralar …mutlu çocuklar 14 şubat sevgi günü…..için kağıt oyuncaklar arıyordum,bu evler çok iyi oldu,çoook teşekkür ederim.acaba çıktı alıp,kartona yapıştırdıktan sonra,kesip yapıştırmadan mı gondersem? çocuklara faaliyet olur diye düşünüyorum,ne dersin? sergunun da kağıt bebekleri vardı,onlardan da yapacağım inşallah.aaa dur, serguna gidip bebekler için teşekkür edeyim :))

Bir Cevap Yazın

embir

Boncuk işlemeli mandala pano

| | 0 Yorum

Duvar boyama ve seramikle süsleme

| | 3 Yorum

Akrilik boya ile ayna yenileme

| | 0 Yorum

Seramiklerle duvar süsleme çalışması

| | 0 Yorum

Diy; ahşap boyama kalemlik

| | 0 Yorum

Kardan adamlı ahşap kapı gazeteliği

| | 3 Yorum