Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kahvaltı Tabaklarım Renklendi…

Kahvaltı Tabaklarım Renklendi…

4

Hepiniz bilirsiniz ve çoğumuzun evinde de vardır.özellikle son yıllarda her yerde açılan bir milyoncularda bolca satılır seramik alt ve mika kapak.zamanla o mika kapaklar matlaştı çizildi.aslında çoğunu atmıştım.geçen gün kek fanusunu boyarken araya bunları da sıkıştırıp bir deneyeyim dedim.önce krem rengi sprey boya ile boyadıktan sonra ardından peçete dekopajı yapıp vernikledim.bir müddet daha kullanılabilecek hale geldi.bakın bunlarda sonuç hoşuma gitti.tavsiye ederim:)bu arada da bloğuma diğer çalışmalar için beklerim:)

Paylaş
alanay
Bir eş ,anne ve eğitimciyim...Çocukları çok seviyorum ve hayvanları.doğa ise özlemim...Günlük rutinimin dışında en büyük zevkim üretmek.el sanatları ve resimle uğraşıyorum.burada zamanla çalışmalarımı sizlerle paylaşacağım...yorumlarınızı esirgemezsenişz sevinirim...

4 YORUMLAR

  1. Çok güzel bir düşünce. Ve çok muntazam olmuşlar. Ben de peçete dekupajı yapmaya çalışıyorum ama sizinki kadar düzgün durmuyorlar. Gerçekten ellerinize sağlık..

  2. Ellerine sağlık… çok güzel olmuşlar. Ayrıca ince işçilikle daha da güzel duruyorlar. Benimkiler de bu kadar düzgün durmadığı çin genelde ben uğraşıp, bozup sonra çöpe atıyorum içime sinmediği için.. (malesef..)