Pazar, Aralık 11, 2016
Kahverengi saplı zebra bez çanta

Kahverengi saplı zebra bez çanta

2

zebra-desenli-bez-canta
Bohem stilin çantada hayat bulduğu bez çantalar, nam-ı diğer omuz çantaları, benim de hem kullanmayı hem de tasarlamayı sevdiğim aksesuarlar arasında. Ünlü ressam Escher’in geometrik altyapılı resimlerindeki havaya benzettiğim bu grift zebra desenli kumaşı görür görmez bayılarak almıştım. Daha sonra bu kumaştan iki farklı renkli sap seçeneği ile yukarıda görmüş olduğunuz çantalardan diktim. Bir de kırmızı saplı versiyonu var ki ondan da başka bir yazımda bahsediyorum.
Beyaz zemin üzerine siyah kalın çizgisel zebra desenli kanvas kumaştan ürettiğim bu çantaya, bu modelde kahverengi grogren kurdele sap kullanmayı uygun buldum. Bunun sebebi her sezon moda olan “safari” temasını yakalayabilmekti. Böylece bu ürünü alan müşterilerim her sezon rahatlıkla kullanabileceklerdi. Zebra ve leopar desenleri gerçekten de yabancıların dediği gibi “timeless” yani “zamansız”.

zebra-desenli-bez-canta-1
Dayanıklı bir kanvas kumaşa sahip olan bu çantayı ters çevirerek çamaşır makinesinde renkli programında 30 derecede yıkamak mümkün.

zebra-desenli-bez-canta-2
Daha detaylı bilgi için blogumu ziyaret edin lütfen.

Paylaş
paperfaces
Satış için ulaşabilirsiniz:

2 YORUMLAR

  1. Kırmızı saplı olan çantanızı gördüğümde başka renkte sap bu kadar güzel durmazdı diye geçirmiştim içimden fakat bu renk sapla da çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.