Kaktüs baskılı kumaş kese

-

Kaktüs baskılı kumaş kese ve kağıt çalışmam. Çocuklarımızla birlikte yapabileceğimiz yaz aktivitesi olarak baskı çalışmasıyla 10marifet ailesine de merhaba demek istedim. Uzun zamandan beri paylaşım yapamadığım için nasıl da heyecanla yazdım. Merhaba faslını tamamladıysak çalışmamıza geçebiliriz. Çocuklarımızla yapacağımız çok eğlenceli bir çalışma bence, hem de ortaya çıkan sonuç memnun edici ve işlevsel oluyor. Bütün çocuklar genelde fırça ile yapılan çalışmalara bayılırlar.

Bu çalışma için öncelikle eva kağıdından bir kaktüs deseni çizip kesiyoruz. Kestiğimiz deseni sert bir kartona sabitleyerek baskı aparatımızı oluşturmuş oluyoruz. İster A4 kağıdına ister daha büyük bir kağıda boyadığımız baskı aparatını bastığınızda çalışmamız eğlenceli hale gelmeye başlıyor. Bu aşamada ise siyah ya da kahverengi kalem ile dikenlerini ve sonrasında da kırmızı kalem ile çiçeklerini çiziyoruz. Evet kaktüs desenli A4 kağıdımız hazır. Ben bu aşamada kabını beyenmediğimiz küçük bir not defterini kapladım, sizler de bu kağıdı istediğiniz yerde kullanabilirsiniz. Hediye paketlemede de çok şık duracağını düşünüyorum.

Sonra dedim ki kağıtta çok güzel duran desen kumaşta da güzel durur kesin ve 35 *90 ebadındaki dikdörtgen bir beyaz kumaş parçasının üzerine de baskımızı yaptık. Böyle sevimli bir kese ortaya çıkmış oldu. Siz keyfinize göre renkli kurdelelerle de kesenin ağzını bağlayabilirsiniz.

Tabii ki burada baskı için kumaş boyası, diken ve çiçekler için de tekstil kalemleri kullandığımızı belirtmek istiyorum. Baskı işlemi bitince de yan dikişlerini tamamlayarak kaktüs desenli kumaş kesemi tamamlamış oldum. Hediye paketlemesine önem veren birisi olarak zor zamanlarda elimin altında olacağı için güzel bir çalışma olduğunu düşünüyorum. İster hediyeyi böyle baskılı keselere koyarak verebilirsiniz, isterseniz de baskılı kağıtlarla kaplayarak hediye paketinizi kişiselleştirebilirsiniz.

Aynı zamanda nişan, söz, nikah ya da doğum gibi özel günlerde dağıtılsın diye kese dağıtmak ve bunu kendi el emeği ile yapmak isteyenlere de fikir verebilir. Kaktüs yerine başka bir figür ile kumaş üzerine baskı yapabilir ve zevkinize uygun başka modeller hazırlayabilirsiniz de.

Bana profilimden ulaşarak diğer el işi çalışmalarımı da inceleyebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Saten ipek el boyaması eşarp

| | 0 Yorum

Video: edding’le abajur nasıl süslenir?

| | 37 Yorum

Kumaş boyama kişiye özel yastık modelleri

| | 0 Yorum

edding’le kot kumaşından organizer boyama

| | 0 Yorum

Kanvas çanta üzerine el boyaması Frida

| | 0 Yorum

Kumaş boyama kanvas çanta

| | 0 Yorum

El boyaması kanvas bez çanta

| | 0 Yorum

Karikatür çizimli bez çantalar

| | 0 Yorum

Kumaş boyama baykuşlu bez çanta

| | 0 Yorum

Karikatür çizimli bez çantalar

| | 0 Yorum

Evde kumaş boyama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kumaş boyama çantalar – kelaynaktasarim

| | 0 Yorum