Kalem şeklinde örgü kalemlik

-

kalem-seklinde-orgu-kalemlik

Okul hayatımız başladığından beri kalemlerimiz arttı. Artan kalemleri düzene sokmak için türlü çabalar içerisine girsem de henüz başarılı olamadım. Onlardan biri de yaptığım bu kalemlik. Sık iğne ile yaptığım tığ işi örgü kalemliği Beşiktaşlı olması için siyah beyaz çalıştım. Ağız kısmında yer bırakıp fermuarı ağza diktim. Hiç tahmin etmediğim şekilde kullanışsız oldu. Açılıp kapanmasının yanı sıra içinden kalemleri almak da bir hayli zor oluyor. Eğer kalem şeklinde kalemlik yapmak istiyorsanız fermuarını mutlaka ortadan yapmalısınız. Sayılarını kafama göre yapmıştım onun için sayı veremiyorum ama eğer yapacaksanız biraz geniş olmasına dikkat edin lakin kalem dışında silgi, kalemtraş gibi bir şey koyamıyorsunuz ;) Böylece bir örgü kalemliğin nasıl olmaması gerektiğini paylaşarak size yol gösterdiğimiz düşünüyorum :)

Bir Cevap Yazın

Sevtap Uçar

31 yıldır evlat, 9 yıldır eş ve 5,5 yıldır ikiz annesiyim. Oğullarıyla zaman geçirmekten hoşlanan, ören, boyayan, diken,  işleyen ve her şeye meraklı 7 yıllık blog yazarıyım :)

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum