Kanaviçe işlemeli makyaj çantası

-

kanavice-islemeli-kumas-canta-1
Merhaba sevgili 10marifet okuyucuları. Bugün sizinle daha önce kendim işlediğim kanaviçe panosundan diktiğim makyaj ya da ıvır zıvır çantasını paylaşmak istiyorum. Ben bu tarz küçük ıvır zıvır çantaları çok seviyorum. Öğrenci olduğum ve sık seyahat ettiğim için oraya buraya giderken çok ihtiyacım oluyor küçük boyutta çantalara. Hal böyle olunca ben de işledikten sonra çok sevdiğim Snoopy kanaviçe panomu böyle değerlendireyim dedim.

kanavice-islemeli-kumas-canta-2
Gelelim yapım aşamasına. Önce panonun renklerine uygun iki tane dış kaplama için kumaş seçtim. Bu kumaşlardan birini çantanın önünde diğerini arkasında kullandım. Önde kullandığım kumaşta kanaviçe panosunu güzelce yerleştirebileceğim şekilde bir pencere açtım ve buraya işlediğim kanaviçeyi yerleştirdim. Ve kenarlara sutaşı koydum. Aslında kumaştan biye yapmayı düşünmüştüm ama uğraşmak istemedim sanırım. Siz o şekilde de deneyebilirsiniz ama ben sutaşını tatlı buldum. Fermuarı dikmeden önce yine farklı bir kumaştan seçtiğim astarı diğer kumaş parçalarının arkasına yerleştirdim ve ilk önce fermuar kenarından başlayarak diğer kenarları tek tek diktim.

kanavice-islemeli-kumas-canta-3
Çantanın boyutlarını sorarsanız tam boyut veremeyeceğim çünkü kanaviçeyi ve fermuarı baz alarak boyutlandırdım çantayı ama fermuar 20 cmlikti.

kanavice-islemeli-kumas-canta-4
Umarım hoşunuza gitmiştir. Daha fazla kendin yap ve el işi projesi için sizleri bloguma bekliyorum.
Tekrar görüşmek üzere!

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
shiningminds

Ben kendin yap projelerine ve elişlerine meraklı bir öğrenciyim. Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünde okuyorum ve daha çok yeni bir blogum var. İstanbul'da yaşıyorum.

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum