Cumartesi, Aralık 10, 2016
Kanaviçe işlemeli mor çiçekli pike

Kanaviçe işlemeli mor çiçekli pike

16

kanaviçe

Hazır sandığı açmışken yine anneciğimin kaneviçelerinden dönüşen bu tek kişilik kanaviçe işlemeli misafir pike takımınıda paylaşayım dedim. Zannederim kaneviçeler 55 yıllık. Renkler kıpır kıpır. Kim bilir belki bir takım daha eskitir :) Tabii benim kızım olmadığından bu takım da yeğenim için hazırlandı. Neyse ki ben de bunları dikerek hevesimi alıyorum çeyiz işinden :)

kaneviçeli pike

16 YORUMLAR

  1. sevgili gönüldelene ablacım bizlerle paylaştığın için şahsım adına çok teşekkür ederim,kısmetse yaza benimde düğünüm var bizde hazırlık yapıyoruz ve bunları gördükçe iştahım kabarıyor

  2. ratatule diyor ki;sevgili gönüldelene ablacım bizlerle paylaştığın için şahsım adına çok teşekkür ederim,kısmetse yaza benimde düğünüm var bizde hazırlık yapıyoruz ve bunları gördükçe iştahım kabarıyor

    sevgili Ratatule;sana ömür boyu mutluluk diliyorum.Allah herşeyini mutlulukla kullanmayı nasip etsin inşallah.Lavantin ve 38Ela;çok teşekkürler güzel düşünceleriniz için :))

  3. teşekkür ederim, bu takım kızkardeşime gittiği için üzülmüştüm hem kanaviçeye bayılıyorum hem de annemin çeyizinden bir parçaydı, ama olsun ne yapalım kısmet onunmuş güle güle kullansın..

  4. Herkes nasibini alıyor galiba..Anneminkilerde torunlara yaradı.Belkide biz evlenirken geri dönüşüm bukadar yaygın olmadığından sonrakiler faydalandı:))

  5. Biraz öyle birazda dış etkenler olsa gerek.Geri dönüşümde bilinçlenme ve yaygınlaşma günümüzde çoğaldı.Gençlerde nasibini alıyor bundan…:))

  6. Haklısın..Güzel şeyleri görünce hepsinden yapmak istiyor insan değilmi?Ama bence seçici ol.yeni yuva kurmak kolay değil.çok gerekli olanlara öncelik verip sonrayada bişeyler bırak..Nasılsa olur zamanla…tekrar mutluluklar diliyorum :))