Kanaviçe kitap kılıfı

-

Kanaviçe kitap kılıfı
Bir zamanlar çeyizlerde yerini alan etamin işi yastıklarla uyum sorunu yaşandığından artık günümüzde farklı amaçlar için kullanılabiliyor. Mesela benim çeyizimde olan fakat bir türlü uyduramadığım yastığım gibi. Ben de en sonunda kitap kılıfı yapmaya karar verdim. Kalan kumaştan iki adet bağcık yaptım farklı şekilde bağlanabilsin diye. Durum böyle olunca gözümün önünde daha çok olacak ve değer kazanmış olacak. Diğer çalışmalarımı ve diğer kitap kılıflarını görmek istiyorsanız bloguma beklerim.

Bir Cevap Yazın

Uzun bir çalışma hayatının ardından. Şu anda her ne kadar kendime emekli kelimesini yakıştıramasam da çalışmıyorum. ” Emekli ev hanımıyım” cümlesi beni çok güldürür. Bizde hizmet sonsuz. 2 Kızım var. Büyük kızım üniversitede, küçük kızım Lisede eğitimine devam ediyor. Okumayı. araştırmayı, dünyada ve ülkemde olup bitenlerle ilgilenmeyi seviyorum. El işleri vs. ile uğraşmayı seviyorum. Bir şeyler üretmek beni mutlu ediyor. Hele sonucun beğenilmesi bu işleri yapmaya daha da özendiriyor beni. ( Motive kelimesini kullanmak istemedim.)
Elimden gelen becerilerimi yaptığım işlerde kullanmayı seviyorum. (dikiş, nakış)

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum