Cumartesi, Aralık 10, 2016
Kanaviçe Tablom

Kanaviçe Tablom

11

Bu ve buna benzer kendi yaptığım ve evimde kullandığım işleri blogumdaki yazımda resimleyerek anlattım, bir tık lütfen.

11 YORUMLAR

  1. nasıl da hoş bir pano hazırlamışsınız. kanaviçe zaten çok hoş bulduğum bir teknik, sizin işlerinize de hayran kalmamak elde değil. tebrikler.

  2. Çok teşekkürler zulaltan, başlayın valla ama aramızda kalsın bu kanaviçe değil, bildiğin etamin :) Başlığı kanaviçe diye düzeltmiş editörler :) Gerçi uzaktan bakınca kanaviçeye de benzemiyo değil ama :)))
    Kanaviçe bir gömlek daha zor, onu da yapmışlığım var ortaokuldayken ama iki yastık kılıfından ibaretti…

  3. Çok teşekkürler shane, hayranlık mı “estağfurullah” diyebilirim anca :)) Benim yaptıklarım küçük küçük ve biraz da tembel işi şeyler ;) Kanaviçenin hası annem ve teyzemlerin çeyizinde, ben de onları hayranlıkla seyrediyorum :)
    Benim bu yaptığım pano etamin aslında, kanaviçe başlığını ben koymadım, e şimdi siz söyleyince bir daha baktım duvardaki panoya, fena olmamış gerçekten de ;) Babam geldi iki gün önce köyden misafirliğe, yeni farketmiş o da duvardaki bu panoyu, o da “çok güzel olmuş” dedi, tescillendim yani, babam dediyse tamamdır :)))
    Çok sevgiler…

  4. etamin daha zordur ablam yapmıştı zamanında kumaşın üstüne kareli bir yardımı kumaş iğneliyordu sanırım o daha zor gelirdi bana hakikaten tebrikler :)

  5. etaminle kanaviçe farkı neydi unuttum kumaşın üzerine ince delikli bir yardımcı kumaş geçirilerek yapılan nakış neydi ben bunu ablama sorayım unutmuşum

  6. Ben söyleyeyim zulaltan :) Benim buraya koyduklarımın tümü etamin kumaşına yani delikli kumaşa işlenenler… Kanaviçe ise deliksiz düz kumaşa üstüne tutturulan kareli iplikler yardımıyla işlenen, işlemesi bitince tek tek çekilir ipleri, kanaviçe işlenmiş kumaş kalır geriye, daha zahmetlidir kanaviçe ;)

  7. teşekkürler şimdi hatırladım :) ablam bu durumda kanaviçe çok yapmış ben delikli olan kumaşa bir kez yapmıştım bir kereyle de kaldı. tabi o zaman ortaokula gidiyordum hafızamdan silinmiş :)

  8. Bir kereyle de kalmasın bence, tekrar dene ve gör bak o zaman kendini alamayacaksın tekrar tekrar yeni desenler yapmaktan, tecrübe konuşuyor, etamin bağımlılık yapıyor ;)

  9. Yok be semicim, çok da marifetli sayılmam ama burada hepsini birden koyunca böyle, öyle gibi oldu sanki ;)
    Sayende desem, eyvallah desem :)