Kanaviçe vav kolye modeli

-

Kanaviçe vav kolye modeli ile merhabalar 10marifet ailesi :) Vav harfli kolyem sizce de çok hoş olmamış mı? Mor renkte vav harfini kanaviçe işledim ve bu işlemeye en uygun kolye aparatının lale şeklinde olabileceğini düşündüm. Bakır renk lale şeklinde kolye aparatı içinde etamin vav işlemeli kolyemi tamamladıktan sonra yanılmadığımı fark ettim renk ve aparat seçiminde :) Etamin kolyeler her tür kıyafete çok yakışıyor. Aynı zamanda yine kanaviçe işlemeli broş, yüzük, bileklik ya da küpe modelleri ile kombinleyerek kendinize şık takımlar yaratabilirsiniz.
Umarım sizler de beğenmişsinizdir. Eğer çarpı işi kolyemden satın almak isterseniz bana profilimdeki adreslerden ulaşabilirsiniz. Kolye aparatımın gümüş rengi de mevcuttur. Teşekkür ederim :)

İktisat Fakültesinden mezun, kendine göre iş bulamamış henüz  yeni bir gelinim :) Kendim için yapmaktan büyük keyif aldığım elişi takılarımı neden gelire dönüştürmeyeyim diyerek başladığım, yapım aşamasında huzurla dolup ortaya çıkan sonuçlarla çok mutlu olduğum işimi çok seviyorum. Sayfama sizi de davet ediyorum. :)

Bir Cevap Yazın