Kapı önü ağırlıkları

-

kapi-onu-agirligi-stoper-3
Merhaba. Yapılacaklar listemdeki bir işi daha yapmanın sevinciyle karşınızdayım :) Bu kapı önü ağırlıklarını duck keten ve kalın döşemelik kumaşlar kullanarak diktim. Üzerine yıldız, çiçek ve kalp aplikelerini yaptım. Her türlü rüzgara karşı kapılarımızı sımsıkı yerinde tutacak kadar ağır kapı önü ağırlıklarım oldu, çünkü içlerini kumla doldurdum:)

Ayrıntılar için bloguma buyurun lütfen…

kapi-onu-agirligi-stoper

kapi-onu-agirligi-stoper-

kapi-onu-agirligi-stoper-1

11 yorum gelmiş

  1. BAKLANLI

    Çok güzel olmuş elinize sağlık.uzun zamandır düşündüğüm projeydi kapı stoperi olarak çok güzel ve çok farklı bir çalışma olmuş

  2. mavi cicekler

    Bunların kuzu atıcılara çiçek sekilde olanlarını görmüştüm alışveriş merkezinde bende bir değişi o tarzdakilerden yapmayı düşünüyorum ama bunlarda harıka olmuş ellerine sağlık :)

  3. mavi cicekler

  4. Çok güzel fikir ya. Bende kapı önü ağırlığı deyince başta ne olduğunu anlamamıştım ama çok hoş olmuşlar. Ellerinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Kumaş kedicik dikişi – kapı önü ağırlığı

| | 5 Yorum

Herkese merhaba. İnternet uçsuz bucaksız bir deniz. Yapmak isteyip de yapamayacağımız hiçbir şey yok sanırım. İnternette gezinirken kaydettiğim bir kediciği dikmeyi denedim. Dikerken de tüm aşamalarını kaydettim belki sizler de...

Sutaşı ile süslü kumaş peçete yapımı

| | 1 Yorum

Renkli kumaşlar ve sutaşı ile çok hoş ve zarif kumaş peçeteler dikelim. Nasıl yapılır derseniz, çok güzel bir anlatımını buldum. Kare şeklinde kumaşlara ihtiyacımız olacak. Kolay yıkanır cinsten olsun, pamuklu...