Çarşamba, Aralık 7, 2016
Kapı Perdesi

Kapı Perdesi

31
kapı perdem
kapı perdem

Buda benim salon girişim. Kapı olmadığı için böyle bir çözüm buldum. Makrume iplerini eşit boylarda kestim. Elektrikciden kablo saklayıcı aldım. İnce matkapla sık aralıklarla deldim ve ipleri deliklerden geçirerek düğüm yaptım. Duvara monte ettim. Metresi çok pahalıya satılan bu perdeyi ben çok ucuza mal ettim. Kolay gibi görünsede 480 adet delik var o perdede. Yapmak isteyen herkese kolay gelsin. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

31 YORUMLAR

  1. bence de güzel duruyor. bişeyi merak ettim;iplerin en altında ağırlık niyetine boncuk yada başka herhangibişey var mı, eğer yoksa ipler karışmıyor mu yada nasıl düzgün duruyor ipin kendi ağırlığı yetiyor mu :))

  2. bende pulları belli aralıklarla misinaya dizerek yapmıştım sergunun dediği gibi dolaşıvermişti, dolaşanları açayım derkende koparmıştım:) kalanların resmini bi gün yayınlayım…buarada perde çok şık olmuş,ellerinize sağlık.. altına ağırlık olarak bişey taktıysanız aman haberimiz olsun;)

  3. Wavvvvv, çok şık olmuş, bende aynı şeyi pencere için düşünmüştüm de, dolaşırsa diye cesaret edemedim. Siz kullanın bir süre , dolaşmazsa söyleyin bizde yapalım:) İyi günlerde kullanın.

  4. makrome ipi biraz floşlu onun için dolaşmıyor olabilir.uc kısımlarını dağılmasın diye yaktınız mı ?çok sade ve şık olmuş ellerinize sağlık güle güle kullanın.

  5. Beğendiğinize çok sevindim arkadaşlar. Makrume iplerinin ucuna ağırlık yapması için birşey takmadım. Akıcı bir ip olduğu için karışmıyor zaten. Sadece misafir gelmeden elle yapılan ufak rütuşlar yetiyor.

  6. Bu arada bu perdeyi ortalama 5 aydır kullanıyorum bir sorunla karşılaşmadım. En çok giriş çıkış yapılan yer salon. O yüzden camda sorun çıkaracağını hiç sanmıyorum. Tek sorun yaparken kablo saklayıcısını sabırla delmek ve ipleri tek tek deliklerden sokup düğüm atmak.

  7. Aslında böyle bir perde için çok komik bir rakam olacak ama 8 TL ye mal oldu. 2,5 çile makrume ipi ve 1.5 metre kablo toplayıcısı. aynısından ebeveyn banyosu için arayada yaptım. Hem yüklüğün fazlalığını saklıyor . Hem odanın havasını değiştirdi.

  8. banyo arası ve yüklük  kapatıcı
    banyo arası ve yüklük kapatıcı

    az önce resmi yükleyemedim kusura bakmayın ama şimdi daha iyi anlamışsınızdır sanırım. yeni evli olduğumdan yük fazla oluyor malum. kalabalıktan kurtulmak için böyle bir yöntem buldum :)

  9. Çok şık durmuş, bayıldım valla.. Yorumlarda başlığı gördüm dedim ne ki hiç böyle birşey beklemiyordum.. Kablo saklayıcı süper fikir ama sabrı işi gerçekten.. Ellerinize sağlık..

  10. bugün ip perdeleri inceliyordum salonuma fonluk için 10 marifette karşılaşmak çok ilginç oldu …gerçekten hazırları çok pahalı…bendede okadar çok cam var ki acaba bende yapsammı diye düşünmeye başladım

  11. harika olmuş ben de görüyordum son zamanlarda böyle perdeleri kendiniz yapmış olmanız ne güzel hem de çok ucuza

  12. bayanlar çok mutlu ettiniz beni siteye yeni üye oldum. bu kadar güzel tepkiler beklemiyordum. beni dahada motive ettiniz. kirpi kürdanlık başlıklı bir yazı gönderdim bunun gibi örnekler çok var elimde iyiden iyiye siteye motive oluyorum sayenizde. daha çok görüşeceğiz gibi geliyor bana.

  13. kesinlikle öyle.. sabahleyin pc açtığımda ilk yaptığım iş 10marifet’i açıp eklenen yazılara bakmak.. Bu 10marifet adresini ilk keşfettiğim günden beri böyle..

  14. ellerinize sağlık çok beğendim:)) çok şık duruyo cidden kapı perdesi yapmak bir sabır işi bende ponponlardan yapmıştım bunlar çok sade ve güzel…

  15. Sade ama çok güzel olmuş.Bende balkona böyle birşey yapmayı düşünürken iyi fikir oldu doğrusu.ÜRETMEK NE GÜZEL DEĞİL Mİ HANIMLAR.DÜNYAYI TÜKETMEDEN