kapı süsleri

-

dikkat ettim de benim kapımda bi kapı süsüm yok! bende bi an önce yapmaya karar verdim..bu örnekler çok hoşuma gitti.yuvarlak kısmını neyden yapabilirim?

tık tık tııkk

25 yorum gelmiş

  1. Nihal Erpeden

    Hepsi de çok hoş.Hobby mağazalarında, yapı gereçleri satan büyük merkezzlerin hobby bölümlerinde köpükten bazen de sert süngerden yapılmış simitleri bulabilirsiniz.

  2. mavisofra

    cnm bende sana söz verdigimden beri hemde yapıcagım çok kişi oldugu için:D:D:D: deniz makarnasıymış bunun adı buralarda heryere baktım yok yok olmassa elektirik süpürgeis borusunu kıvırıp yapcam:)))))))))))))))))))))))

  3. oslemim35

    :) kız sonra evi nası süpürcenn:)hahah ii bakim ben vardır burada yaz geliyor kız marketlerde bile olur artık büyük marketlerde:) şimdi yapma haa cinsiyettiii bekle az kaldı:)

  4. mavisofra

    peki peki anladım:D:D aslı bana kırtayelerde var dedi nereye sordumsam bana tuaf tuaf baktı adamlar :)))))))))))))))))))))

  5. oslemim35

    yaa yaz geliyoor bulunur pazarda bile oyuncakçılarda da olur bak.. bi süre sonra heryerde olurlar erken daha.. sonra almayanı döverler:)bulamazsan de bana ben yollim

  6. fblinil

    maalesef heryerde olmuyor benim yasadıgım şehirdede yok:))bir zamanlar cok aradım sonunda bende eski bir penyeyi kesip diktim icini yine eski penyelerle tıka basa doldurdum üstünü kapladım süslemesini ise renkli yumurta kartonlarından yaptım birkaç senedir kapımı süslüyor görenlerse cok begeniyorhttp://niltursamatamerkezi.blogspot.com/http://niltursamatamerkezi.blogspot.com/2011/04/renkli-yumurta-kartonlari.htmlumarım ekleyebilmişimdir blog adresimi:))

  7. oslemim35

    teşekkürler xvaveylax ..waww gerçekten sizinki de çook güzel olmuş fblinil çok beğendim iyi fikir aslında bulamazsam öyle yapayım..

  8. aslimavi

    seninle pişti olucaz özlem :)) hala inatla diyorumki mavi:) benim aldıgım yer kırtasiye oyuncakçı karışımı bir yerdi ben ordan 5 tane makarna aldım tmm :)) ayrıca kapı süsü yapmak çokta kolaydır hem yaz geliyo istemediginiz kadar bulursunuz :)amma yazmışım, cok güzeller ayrıca:)

  9. oslemim35

    canımm çook güselleer..pişti olacağız derken yoksa sende???:))oyuncakçıda daha çok olur gibi..bende bulamadım alıp yapıp yayınlayacağım.. sağol canım..

  10. xvaveylax

    şu duvar süsü yapılan çemberler varya tuhafyelerde oluyor.onun etrafını eski penyeyle sarıp sonra yapmıştım öyle bişey yapabilirsiniz.

  11. aslimavi

    evet özlemim, evet bende:) gerçi daha farklılar ama, kaynak aynı :)vaveylam çok hoşmuş seninkide, ellerine saglıkama ısrarla diyorumki gerçekten makarnalarla çok kolay oluyor :)

  12. yeni gelin

    bende hani deniz makarnaları diyolar ya onlardan yapıyorum. Tuhafiyelerden marketlerden falan bulabilirsin canım:) Eğer bulamazsan eski gazetlerden halka yap üstünü kolibandıyla sar onun üstünüde süsle :) Bende çok seviyorum kapı süslerini gel benimkilerede bak istersen :D

  13. oslemim35

    süüpper çok beğendiim örnekler çoğaldıkça kafası karışıyoor insanın.. senin fikirde iyi..makarna bulamazsam öylede yapabilirim çook teşekkürler..

  14. eda68

    Bende buna bnzer bi kapı süsü yaptım.Benim bulundugum sehirde deniz yok.Makarna bulmak zor yani :)) bir mukavvayı tabak koyup kestim,ortasını cıkardım.Üzerine pamuk koydum bolca ve slikon tabancayla rastgele birleştirdim,ayrılmasınlar diye.Sonra koli bandıyla sardım.Bazı yerler biraz kalın oldu ama üzerine ip sardığım için kalın olan yerleri biraz sıkı sardım :))) şimdi heryeri aynı :D

  15. oslemim35

    vaayy ne güsel fikirler bunlaarr.. buralarda makarna var ama daha mevsimi değil :) olabilir bu fikir de iyi aslında:)

Bir Cevap Yazın