Çarşamba, Aralık 7, 2016

25 YORUMLAR

  1. Hepsi de çok hoş.Hobby mağazalarında, yapı gereçleri satan büyük merkezzlerin hobby bölümlerinde köpükten bazen de sert süngerden yapılmış simitleri bulabilirsiniz.

  2. cnm bende sana söz verdigimden beri hemde yapıcagım çok kişi oldugu için:D:D:D: deniz makarnasıymış bunun adı buralarda heryere baktım yok yok olmassa elektirik süpürgeis borusunu kıvırıp yapcam:)))))))))))))))))))))))

  3. :) kız sonra evi nası süpürcenn:)hahah ii bakim ben vardır burada yaz geliyor kız marketlerde bile olur artık büyük marketlerde:) şimdi yapma haa cinsiyettiii bekle az kaldı:)

  4. peki peki anladım:D:D aslı bana kırtayelerde var dedi nereye sordumsam bana tuaf tuaf baktı adamlar :)))))))))))))))))))))

  5. yaa yaz geliyoor bulunur pazarda bile oyuncakçılarda da olur bak.. bi süre sonra heryerde olurlar erken daha.. sonra almayanı döverler:)bulamazsan de bana ben yollim

  6. maalesef heryerde olmuyor benim yasadıgım şehirdede yok:))bir zamanlar cok aradım sonunda bende eski bir penyeyi kesip diktim icini yine eski penyelerle tıka basa doldurdum üstünü kapladım süslemesini ise renkli yumurta kartonlarından yaptım birkaç senedir kapımı süslüyor görenlerse cok begeniyorhttp://niltursamatamerkezi.blogspot.com/http://niltursamatamerkezi.blogspot.com/2011/04/renkli-yumurta-kartonlari.htmlumarım ekleyebilmişimdir blog adresimi:))

  7. teşekkürler xvaveylax ..waww gerçekten sizinki de çook güzel olmuş fblinil çok beğendim iyi fikir aslında bulamazsam öyle yapayım..

  8. seninle pişti olucaz özlem :)) hala inatla diyorumki mavi:) benim aldıgım yer kırtasiye oyuncakçı karışımı bir yerdi ben ordan 5 tane makarna aldım tmm :)) ayrıca kapı süsü yapmak çokta kolaydır hem yaz geliyo istemediginiz kadar bulursunuz :)amma yazmışım, cok güzeller ayrıca:)

  9. canımm çook güselleer..pişti olacağız derken yoksa sende???:))oyuncakçıda daha çok olur gibi..bende bulamadım alıp yapıp yayınlayacağım.. sağol canım..

  10. şu duvar süsü yapılan çemberler varya tuhafyelerde oluyor.onun etrafını eski penyeyle sarıp sonra yapmıştım öyle bişey yapabilirsiniz.

  11. evet özlemim, evet bende:) gerçi daha farklılar ama, kaynak aynı :)vaveylam çok hoşmuş seninkide, ellerine saglıkama ısrarla diyorumki gerçekten makarnalarla çok kolay oluyor :)

  12. bende hani deniz makarnaları diyolar ya onlardan yapıyorum. Tuhafiyelerden marketlerden falan bulabilirsin canım:) Eğer bulamazsan eski gazetlerden halka yap üstünü kolibandıyla sar onun üstünüde süsle :) Bende çok seviyorum kapı süslerini gel benimkilerede bak istersen :D

  13. süüpper çok beğendiim örnekler çoğaldıkça kafası karışıyoor insanın.. senin fikirde iyi..makarna bulamazsam öylede yapabilirim çook teşekkürler..

  14. Bende buna bnzer bi kapı süsü yaptım.Benim bulundugum sehirde deniz yok.Makarna bulmak zor yani :)) bir mukavvayı tabak koyup kestim,ortasını cıkardım.Üzerine pamuk koydum bolca ve slikon tabancayla rastgele birleştirdim,ayrılmasınlar diye.Sonra koli bandıyla sardım.Bazı yerler biraz kalın oldu ama üzerine ip sardığım için kalın olan yerleri biraz sıkı sardım :))) şimdi heryeri aynı :D