Kapıları Boyadım

-

DEKORATİF ÖNERİLER
Ayın 8’inde kızımın sözü kesilecek, ben kızımdan daha heyecanlıyım sanırım :) Mümkün olsa evi komple yenileyeceğim de olmuyor maalesef. Ben de kapıları boyadım, salonumuz bağımsız olmadığı için çok gözüme batıyordu, kızların odasının kapıları. Bakalım beğenecek misiniz? :) Stickerla da süsledim.

DEKORATİF ÖNERİLER

DEKORATİF ÖNERİLER
Veeee bittiiii!

DEKORATİF ÖNERİLER

DEKORATİF ÖNERİLER

19 yorum gelmiş

  1. yagmuryurek

    güzel olmuş ellerinize sağlık bende camlardan görünen o askıdakilerden hoşlanmam evimde yatak odamı özellikle camın altından içerisi gözükmesin diye yaydığım örtülerim vardır :) sanki çok dağınık bi odaymış gibi düşündürüyor camın arkasından görünenler nacizane fikrim düz beyaz bi kumaş bile olur iç taraftan askının altına asarsanız askıya ne astığınız belli olmaz … gerçi siz beceriklisiniz bu fikirden ne marifetler yaparsınız kim bilir :)

  2. ssserpil

    erkanasli cok tesekkur ederım yorumlar ıcın..cam kısmı benıde rahatsız etti oraya beyaz yapışkanlı kagıtlardan alacam ıcerden yapıstıracam planım o..ama ona param yetmedıgı için daha sonraya bıraktım:)))bencede arkadan görunenler hıc hoş durmuyor..guzel fıkırlerın ıcın ayrıca tesekkur ederım yagmuryurek..
    bi de resımlerı sırayla yerleşltırememişim :)) kusura bakmayın… 

  3. senayatilgan

    Ben de çok beğğendim pisicikleri.. Elinize sağlık :) Yagmuryurek bende katlıyorum sana. Ben evime taşındığımda tüm kapılarda cam vardı. Ben banyo ve yatak odalarının camlarını çıkartıırıp yerine ince kontraplak koyurttum ve öyle boyadık amerikan kapı gibi oldu… Sizde oboyutta ince kontraplak veya sunta kestirip o girintiye yerleştirebilirsiniz yada karton en kalınından :) O boyadan boyadınız mı içerde asılanlar görünmemiş olur. Yoksa kapı arkasındaki askılıklar hayat kurtarıyor valla kaldıramam asla :)

  4. ssserpil

  5. ssserpil

    ahhh bı de resımlerı cekmeyı becerebılseydım..aslında burda görundugunden daha guzel duruyor kedıcıkler ama ben beceremıyorum bu resım ıslerını:(((

  6. hale-hale

    benımde evın kapıları kahverengı ve ben hıc hoşlanmıyorum keşke boyama ımkanım olsada boyasam malesef vernıklıymıs eşime dedım.zımparalamadan olmazmışş uzun iş dedi. bende umudu kestım ama sızın gıbı bende beyaza boyamak ısterdım …cok guzel olmus tam genc kız odası gıbı olmus sticerlerde süper olmus mantıklı yanii… ellerinize sağlıkk

  7. senayatilgan

    hale-hale bak sanada bir fikir. Biz de boyadık emiştimya. bizim kapılar da vernikliydi bize de aynı şeyi söylediler. Sonra birkaç kapıyı zımparaladık ama işkence gibiydi. Aldığımız boyanın vernik üzerindede çok sağlam durduğunu öğrendik ve 4-5 kapımızı zımparalamadan boyadık. Boya o kadar kuvvetliydiki fayanslara döküldüğünde bi-le kazıyarak çıkarıyorsunuz. Bir yıldır zımparalamadan boyadığım kapılarımda tek bir kalkma, kabarma yada çizilme olmadı :) Eğer korkunuz zımpara ise çözümü var. Jotun optimal.

  8. ssserpil

    ehhhh sımdı sıra sende demekkı hale cim bak vernıklı kapıda boyanıyormuş hadı kurtul kahverengılerınden…ıkı kapı bıle ınsanın ıcını acıyo evım daha bı ışıl ışıl oldu sanki..bu arada kesınlıkle sprey boya kullanmamanızı önerırım..ben kolay olur dıye önce sprey boyayla yapmak ıstedım ıkı fıs fıs yaparım bıter dedım ama 3 kutu sprey boya ıkı kapıya bıle yetmedı ve ınanılmazzzz toz ve kokusu var berbattı..bende hemen normal boyayla devam ettım hem daha guzel kapatıyor hem daha ucuza mal edıyorsunuz..

  9. senayatilgan

  10. ssserpil

    evet gercekten tembellık ettım baslangıcta ama direkten döndüm senay cım:)))ayakkabılarına da bittim yaaa bu arada:)))

  11. xmadame

  12. hale-hale

    serpilcim kesinlikle kurtulucam canım kahverıngılerden..darısı bana inşallah en kısa zamanda…:)

  13. senayatilgan

    hale-hale reklama girmesin (zaten benim firmam değilki reklam yapim :D) ama boya markasıydı. Bizzat boyadığım kutuya baktım senin için bitmemişti kutu… Yağlı boya içerikli çok yapışkan bir boya ve herhangi bir boyacıda olmaz o marka çünkü -jotun- sadece kendi mağazalarında satıyor boyalarını. Diğer markalarda da ne adıyla satılır yada ne kadar yapışkan olur bilemem. Sadece böyle birşey var ve bende sonuç harika oldu :) İnternetten bir bak istersen sitelerine en yakın satış yerini falan veriyor..

  14. ssserpil

    ben geldimmmm:)))kızımın sözü kesıldı mısafırler gıttı .kızımda kız arkadaslarıyla odasına kapandı bende buraya koştum hemen:)))baktım kızlar benım sayfada sohbet edıyolar katılayım dedım…çok şükür bu heyecanklı geceyı atlattık mutlulukla..darısı basınızzaaa..evlat sahıbı olan herkesın….

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum