kapıları tutturalım mı?

-
rengarenk ,şıkır şıkır
rengarenk ,şıkır şıkır

hep kitaplarda olucak değil ya birazda kapılarda görelim şu ataçları değil mi?1sene evvel yapmış olduğum bir çalışmayı sizinle paylaşmak istedim.çok zevkli,geri dönüşüm amaçlı!,birazcıkta oyalayıcı bir iş.elde kalan ilaç,sigara,karton çanta vs cins kalınlıktaki kartonların ataçlara sarılmasıyla ortaya çıkan bir çalışmadır.ben rengarenk kağıtlarla yaptım,elde olan tüm kağıtlarımızda değerlendirmiş oldum.

yakından görünüş
yakından görünüş

22 yorum gelmiş

  1. meyyale

    beğenmenize sevindim,teşekkürler yorumlarınız için arkadaşlar.oyalayıcı ama çok zevk alarak yaptığım bir çalışmaydıçgerçektende yakından şeker gibi görünüyorlar Sergun:)

  2. meyyale

    Anam dedim görünce sefa gelmiş meyyaleymiş meğersem

    hoşbuldum kondor:)bahsettiğiniz arkadaşın çalışmasını görmemiştim daha evvel,güzel bir iş olmuş,değişik çalışmış görünümünü evet.ben aranıza daha geç katıldığım için bu zamana kısmet oldu göstermek.

  3. meyyale

    yorumunuzu bekliyordum NEDUK hanım.aynen öyle dediğinizi yaptım.belli olmuyor olabilir ama ben ataçları çiviyle çıtaya monte etmek yerine kolaylıkla kenarlara toplanabilsinler diye perde aparatlarına dikip kapıyada korniş yaptırdım:)böylelikle dilediğimde kolaylıkla yanlara çekilebiliyorlar.ama canım kazağımın kolunu ataçlardan birine taktığımda kendi kendime çok kızmıştım.kısacası delikli bir kazak giymişsem daha bir dikkatli geçiyorum o kapıdan :)

  4. oyachn

    Ne zamandır arkadaşların bahçe evinin kapısına yapmak için arıyordum böyle bir şey iyiki bizimle paylaştın kopsada aradan eklenebilir. Hiç yapıştırmadan sadecek dolayarak yapılmış sanırım. Çok güzel eline sağlık.

  5. embir

    Süper olmuş, bunun sigara kartonlarından yapılanını görmüştüm. Baktım aaa ne para vereyim kendim yaparım dedim ama sadece demişim henüz yapmadım :))

  6. 1gece

    çok güzel olmuş ancak bayağı bir ataç gitti herhalde çok sabır gerek buna şahsen yapabileceğimi sanmıyorum

  7. SEMYIL

    çok güzel olmuş. ellerinize sağlık.arkadaşlar neden yapamayacakmışsınız. evet sabır gerek ama televizyon seyrederken bir tarafınıza ataçları bir tarafınıza kağıtları alın bir iki derken ne çok yapmışsınızsiz bilem şaşırırsınız. :))) şimdiden başlasanız yaza perdeniz hazır. :)))

  8. meyyale

    Süper olmuş, bunun sigara kartonlarından yapılanını görmüştüm

    embir evet bende maalesefki sigara kartonlarından yaptım birçoğunu.hatta kırmızı olanların hepsi:(işe yaradı en azından nikotin :P beğenmenize çok sevindim arkadaşlar teşekkürler

  9. meyyale

    Ne zamandır arkadaşların bahçe evinin kapısına yapmak için arıyordum böyle bir şey iyiki bizimle paylaştın kopsada aradan eklenebilir. Hiç yapıştırmadan sadecek dolayarak yapılmış sanırım.

    oyachnkoptuğunda biraz sıkıntı yaratıyor eklemek ama eklenebilir evet.yapıştırma değil belli ölçülere göre kesilen kartonların katlanarak direk ataca geçirilmesiyle oluyor.şuan net hatırlayamıyorum lakin 15kutudan daha fazla gitti sanırım ataç.ve her ataçtada güzel durmuyor dedğim gibi belli ölçülerde olduğu için ona göre bir ataç numarası bulunması gerekiyor.yapıcak olanlar için tavsiyem özellikle renk seçiminde yanar döner yada simli kartonlar seçmeleridir.süper oluyor(light sigaraların kartonları mesela:D)

  10. fiamma1

    Çok cin fikir ama bir o kadar da uğraştırıcı, çok da şık duruyor:) ellerinize emeğinize sağlık…

Bir Cevap Yazın