Kapıma Mektupluk Yaptım…

-

Bu zamanda mektup mu kaldı diyebilsiniz:) Ama o lafın gelişi. Faturalar için yaptım bunu. Sayaç kapıda okunduğu için faturaları yere bırakıp gidiyorlardı. Nezamandır yapmayı istiyordum. Nihayet bitti. Gazete kağıtlarını rulo yapıp kapladım. Tamamen el yapımı ve tamamen geri dönüşüm oldu:)) Figen abla siyaha boyayıp altın yaldızla yaldızla demişti. Seni mi kırıcam ablacım. Nasıl olmuş. Umarım beğenirsiniz. Şahsen ben beğendim:)) Bu da ham hali:

Yapım hikayesi bloğumda

16 yorum gelmiş

  1. mtnaz11

    Gazeteden yaptığınıza inanamadım. Aklınıza, ellerinize sağlık.Yanlış anlamazsanız o gülleri oradan alın derim. Belki biraz daha koyu bir renk veya farklı bir malzeme. Biraz sanki basite indirgemiş yaptığınızı.Belki nazar boncuklarından falan bir şeyde koyablirsiniz yerine.

  2. sari melek

    çok teşekkür ederim pinklycim. beğenmene sevindim. çok ahım şahım olmasa da işimi görür. ayrıca maliyet sıfır. biraz el emeği okadar:))

  3. sari melek

    mtnaz11; msj yolladım silindi. 503 sorunu… çok teşekkür ederim. evet gülleri bende hiç beğenmedim. çok basitleştirdi. kocam illa kırmızı gül tak diyince bunları yaptım. o çok beğendi erkek değil mi işte. ben hiç tutmadım ama gönlü olsun diye yapıştırdım. böyle kalacak sanmayın tez zamanda sökücem. hatta hemen şimdi gidip sökeyim en iyisi :))mavişim çok sağolasın. sen nasılsın. doğacak bebişin kız mı erkek miydi? sanırım yaklaştı zaman. Allah hayırlısıyla kurtarsın ikinizi de:)

  4. banuca

    Marifetli melek, çok güzel oldu, blogunda yaparken görmüştüm. Ben de gülleri kaldır diyecektim tam, minik kozalak, palamut türü birşeylerde gider, hatta ceviz fındık:)

  5. sari melek

    sağol banu ablacım yorumun için. evet söktüm bile onları. kozalak olabilir. başka ne olabilir fikirlerinizi bekliyorum. gülleri siyaha boyayıp da deniycem bakalım nasıl olur. veya kozalak siyah mı olmalı ne renk olmalı sizce:))

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum