Çarşamba, Aralık 7, 2016
Kapına süs olsun – 2013 yılbaşı yarışması

Kapına süs olsun – 2013 yılbaşı yarışması

0

kapı süsü modelleri
Tuvalet kağıdı ruloları, gazete sayfaları, sıcak silikon tabancası, kurdeleler, boncuklar ve süspüs malzemelerinden kapı süsü…
Rulolar ile kurdele formunu elde edebilmek için, köşelere gazete parçalarını sıkıştırıp, köşeleri hamur gibi sıkarak mıncıklayarak şekil vermek gerek.
İlk resimdeki gibi kurdele biçimini oluşturacak her iki parçanın da simetrik olması önemli, her iki parçanın da köşe açılarının ve köşelerdeki gazete parçalarının kalınlıklarının birbirine eşit olmasına dikkat edin.

Köşelerin düzgünlüğünden emin olduktan sonra gazete kağıtlarının açılmaması ve sıkı durması için üzerine biraz silikon sıkın ve tabancanızın ucu ile iyice yayın. Güzel bir zemin oluşturmak için her iki parçayı ayrı ayrı saten kurdeleler ile düzgünce sardıktan sonra üstüne, dekoratif kurdele sarabilir ve sonunda iki kurdele kanadını birleştirip süsleme işine geçebiliriz.
Evde bulduğum eski yapma çiçekleri, büyüklü küçüklü incileri ve eski bir broşu kullanadım.

Tabii ki kurdele formunu oluşturduktan sonra kurdele rengi, boncuk şekli, çiçek yerine küçük hayvan motifleri… vs kullanmak zevkinize kalmış.