KAPIYA SİNEKLİK ETTİM…

-

ELİMDE OLAN RENK RENK KURDELALARLA YATAK ODASI KAPISINA SİNEKLİK YAPTIM. GERÇİ SİNEKLERİN İÇERİ GİRMESİNİ ENGELLEMİYOR, ONLARI SADECE BİRAZ YORUYOR AMA EN AZINDAN DEĞİŞİKLİK OLDU BU DA BANA YETTİ.

16 yorum gelmiş

  1. banuca

    Var ya, senin şu anlatımlarına bayılıyorum, seninle tanışmayı çok isterdim, ama sen nerde, ben nerdeee, genede belki yolun düşer kocaeliye bellimi olur, geliverirsin, hem sana ağaç dallarına nasıl bakacağını gösteririm. Kurdele süslü birşeyler görürsen buralarda, kesin sen o kapı sinekliğinden kesiverirsin :)

  2. acemihobici

    TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLARIM, BEĞENDİĞİNİZE SEVİNDİM.YENİHAYAT54 ARKADAŞIM, BURASI ÇOK AĞAÇLI VE SICAK OLDUĞUNDAN 12 AY SİVRİLERLE YAŞIYORUZ. EVRİM FALAN GEÇİRMİŞLER HERHALDE, İSTANBULDAKİNDEN DAHA İRİLER VE SİNEK İLAÇLARI PARFÜM GİBİ GELİYOR ONLARA. BEN DE ÇARESİZ BİR ŞEKİLDE, ONLARI ÖNCE YORUP SONRA ÖLDÜRÜYORUM, BAŞKA YOLUNU BULAMADIM ÇÜNKÜ.BANUCA ARKADAŞIM, FETHİYE-KOCAELİ UZAK AMA, İSTANBUL-KOCAELİ YAKIN BİRBİRİNE. BEN DE TANIŞMAYI ÇOK İSTERİM, MAYISTA İSTANBULDAYIM, BİR YOLUNU BULURUZ ELBETTE. ÖPÜYORUM KOCAMAN.

  3. ehhlikeyif

    sinek ilaçlarının parfüm gibi gelişine çok güldüm :)tasarıma bayıldım. cıvıl cıvıl insanın içi açılır.ellerinize sağlık :)

Bir Cevap Yazın