Karakalem denemelerim

-

Karakalem
Merhaba :) Beni paylaştığım takılarımla tanıdı belki birçoğunuz, ama bugün farklı bir şey paylaşmak istedim sizlerle. Geçen gün elime, yaptığım bu 2 karakalem çalışması geçti ve sizin de fikirlerinizi almak istedim, çok amatörce olduklarını biliyorum gerçi :)

Resim yapmayı seviyorum, fakat bunun için çok zaman ayırdığımı söyleyemeyeceğim. Ismek’in resim kurslarını bilirsiniz, geçen yıl 2 hafta kadar gitme fırsatım olmuştu. Fakat devam edemedim.

Karakalem
İnşallah bu yıl bir resim kursuna gitmeyi planlıyorum. Daha paylaşmaya değer resimler paylaşmak için sabırsızlanıyorum açıkçası :) Sevgiler..

18 yorum gelmiş

  1. olalabyofelyanzn

    Merhaba , bence gayet güzeller. Sadece ilk gözlemeim naçizane fikrim şudur ki resim yaparken forma yönelik çizgiler atmaya gayret göstermelisin mesela üzüm aslında yuvarlak ve yumuşak formlara sahiptir. Eğer üzüme boyut kazndırmak istersek çizgileri döndürerik atmamız gerek düz atarsak belki bu bir tarz olabilir özgün olabilir ama 2 boyutlu gözkürü yani tamamen senin seçimin… Ben de içmimarım bu arada:D

  2. mrsWurm

    Öncelikle yorumunuz için çok teşekkürler :) Kursta yapılmış bir çizimin aynısını çizmeye çalışmıştık, öyle bir çizimim bu da. Yoksa size tamamen katılıyorum, üç boyutlu o görüntüyü, ve nesnenin gerçek dokusunu, formunu yansıtmak çok önemli bence. Bundan sonraki denemelerimde buna özellikle dikkat edeceğim, kulağıma küpe oldu :)

    Bu arada, iç mimarlık hayallerimin mesleklerinden biriydi. Seneye farklı bir lisans programından mezun olacağım, yüksek lisansımı mimarlık üzerine yapsam ne olabilirim diye düşünüyordum, belki bu konuda da yardımcı olabilirsiniz :)

  3. shane

    bence devam ettiğiniz takdirde çok güzel şeyler olacak. zaten bu haliyle de çok hoş görünüyor resimleriniz, amatörlüğün yetenekle birleştiği yerdeler, naif bir halleri var. biraz eğitimle çok oturaklı çizeceğe benziyorsunuz. bana hissettirdiği bu bu çizimlerin. gözümü okşadı. elinize sağlık.

  4. olalabyofelyanzn

  5. mrsWurm

    @shane çok çok teşekkürler. Devam etmeyi düşünüyorum ama zaman ayıramıyorum, belki de çok şey kaybediyorum bu yüzden :( Yorumunuzun beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam, teşvik oldum :)

    @olalabyofelyanzn sosyolojiden mezun olacağım. Artık yüksek lisans için aynı bölümü bitirme şartı özellikle özel üniversiteler de çok aranmıyor diye biliyorum. Bu nedenle bende böyle bir şey düşünüyorum, pek bilgimin olduğunu söyleyemeyeceğim ama açıkçası, ama eminim yüksek lisansta lisans eğitiminden çok farklı bir eğitim veriliyordur, belki sadece teorik olabilir diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi hiç bilgim yok :)

  6. olalabyofelyanzn

  7. olalabyofelyanzn

  8. mrsWurm

    Çok teşekkürler anlattığınız için, gerçekten yardımcı oldunuz. Bilime Hazırlık mı deniyor tam bilmiyorum ama, yüksek lisansa kabul edildiğimde, belli ana dersleri almam gerektiğini duymuştum.

    Asıl merak ettiklerimden bir tanesi daha, mesela yüksek lisans yaptığımda, iç mimar mı olmuş olacağım yoksa sadece yüksek lisansını iç mimarlık üzerine yapmış bir sosyolog mu? :)

  9. mrsWurm

    Çok teşekkurler olalabyofelyanzn, sizi de tuttum bırakmadım resmen :) Aslında yeniden üniversiteye girme planlarım da var çok kararsızım bu konuda açıkçası :)

    Facebook sayfanızı da takibe aldım bu arada Wurm Store sayfamla :)

    Sevgiler.

  10. mrsWurm

    @bayanbecerikli, çok teşekkürler. Çizdiğim 5. 6. resim filandır bunlar, profesyonel gibi görünüyorsa sanırım bu işi bırakmamalıyım ben :))

Bir Cevap Yazın

mrsWurm

Takılar ve aksesuarlar yapmayı çok seviyorum. Henüz bu işte cok yeniyim, yorum ve önerilerinizi bekliyorum. :)

Akrilik boya ile baykuşlu tual çalışması

| | 0 Yorum

Osmanlı temalı dijital resimler

| | 4 Yorum

Mouse ile çizilmiş resim örnekleri

| | 0 Yorum

Dijital resim Osmangazi

| | 0 Yorum

Bebek ayak baskısı ile pano yapımı

| | 1 Yorum

Tuval üzerine yağlı boya tablo

| | 0 Yorum

Karakalem kitap kapağı tasarımı

| | 0 Yorum

Kedili sulu boya tablo

| | 1 Yorum

Ahşap pano üzerine akrilik resim

| | 4 Yorum

Yin Yang mandala çizim

| | 0 Yorum

Dinginlik mandalası temalı çerçeve

| | 0 Yorum

Suluboya kayık

| | 0 Yorum

Karakalem kumaş

| | 0 Yorum

Yağlı boya Türk kahvesi

| | 0 Yorum