Cumartesi, Aralık 3, 2016
Karakalem; İspanyol kadınlar

6 YORUMLAR

  1. Keşke bu güzel resmi daha iyi bir fotoğraf karesinden görebilseydik… Çiziminizin güzelliğini daha iyi görebilirdik. Etek kısmı için, evet biraz daha fırfırlı olması ahenkli bir görüntü oluşmasına yardımcı olurdu. Affınıza sığınarak, minik bir kaç öneri; etek uçları biraz daha yumuşak olsa daha mı iyi olurdu? Etek uçlarında kıvrımların biraz daha boyut katılarak çizilse ve yüz kısmında da hafif gölgelendirmeler olsa? ( belki vardır, fotoğrafta görünmüyordur )
    Bir de kadının gölgesine dikkat derim. Işık kaynağının hangi açı ile geldiğini hayal ettiniz, buna göre gölgelendirme geliştirilebilir.

    Proporsiyon dengesi gayet iyi olmuş. Detayları iyi çizmişsiniz. Özellikle yüz kısmındaki detaylar oldukça iyi.

    Fon kısmını bu kadar kalabalık taramamış olmanızı dilerdim, bu sayede o güzel kadın daha çok belli olurdu.

    Minik öneriler demiştim di mi :)
    Umarım iyi niyetli yaklaşımımı doğru bir biçimde aktarabilmişimdir.

    Ellerinize sağlık. Devamı bekleriz :)

  2. @gliatasarim bu kadar şeyi nerden biliyorsun üniversitede sanatla ilgili bölüm falan okudun galiba valla tebrik ederim bir sürü şey öğrendim senden :)

  3. Öncelikle çok teşekkür ederim sizlere. Henüz yeni üye olmuştum buraya. Resmim yayınlanıyor mu diye her gün deli gibi takip ediyordum ki tek bir yorum bile yoktu. Acaba çok mu kötü diye kuşkulandım. Çok heyecanlandım yorumlarınızı okuyunca. Zulaltan, ben henüz üniversite yolcusuyum, lise 3’e geçtim. Resim hakkında kurs ya da ders almadım. Minikliğimden beri çizmeyi çok seviyorum. İlköğretimden beri 11 kere birinciliğim var(Yanlış anlaşılmasın, övünmüyorum, kendimi tanıtıyorum.) Yağlı boyaya başlamayı düşünüyorum ama hiç bir bilgim yok. İnşallah anneannem bana bir tuval ve yağlı boyalar hediye eder :) Ama sulu boya ile yaptığım çok fazla resmim var. Onları da koyacağım, umarım hoşunuza gider :) Tekrar teşekkürler yorumlarınız için.

  4. hoş geldiniz cagla cinar. resimlerinizi bekleriz, çok hoş bir çalışma. gliatasarim çok anlamlı olacak önerilerde bulunmuş. ben de naçizane arka planın daha sakin olmasını isterdim, dansçı çok daha net ortaya çıkacak o zaman.