Cumartesi, Aralık 3, 2016
”KARE MOTİF” DİZ BATTANİYEM…

”KARE MOTİF” DİZ BATTANİYEM…

12

ve ”Kare Motif” Battaniyem…..

ve ''Kare Motif'' 'Battaniyem.....

''Punch'' nakışı Yastığım.
”Punch” nakışı Yastığım.
Koltuk örtüsü detayı.
Koltuk örtüsü detayı.
Eski ''yatak'' örtüm Yeni ''koltuk '' örtüm oldu!
Eski ”yatak” örtüm Yeni ”koltuk ” örtüm oldu!

Kare motiflerle yaptığım bu battaniyemi çok seviyorum ”Diz Battaniyesi” dedim çünkü tek kişilik battaniyeden biraz daha küçük yaptım. Televizyon karşısında kucağımıza örtüyoruz. Diğer zamanlarda da koltuğun üstüne atıyorum. koltuklarımın rengiyle uyumlu yaptım. Hatta resimde gördüğünüz gibi kullanmadığım buldan bezi yatak örtümün bir köşesine motifin küçüklerini dikerek, artan kareleri de koltukların kendi köşe yastıklarına dizayn yaparak konbinledim. Hem koltuk kirlenmiyor örtüyü sık sık yıkayıp değiştirebiliyorum hem otantik hoş bir hava verdi gibi sanki :) Resimlerdeki diğer yastık da yine koltuğun kendi köşe yastığına yaptığım ” punç” nakışı denemem!

Kalan motiflerimden köşe yastığı!
Kalan motiflerimden köşe yastığı!

12 YORUMLAR

  1. battaniye çok güzel, renkleri ne güzel seçmişsiniz, punch nakışı yastığa bayıldım, süper olmuş, buldan bezi koltuk örtüsünün ise sıcacık bir görüntüsü var, ellerine sağlık.

  2. Güzel övgülerinize çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum :)09ZUZU ; evet herhalde motifin adı bu :) ama eskiden kalmış ipliklerle oradan buradan hanımların toplayarak yapmalarından olsa gerek bu isim verilmiş. Şimdi biz biraz lükse kaçıyoruz tabii benim ipliklerim, alize- lanagold . kendiliğinden çok hoş tonları var. ben 4 çeşit renk seçerek konbinledim. En hoş tarafı her ipliğin içindeki renkler diğeri ile ton olarak çok uyumlu birbirinin devamı gibi seçerken hangisini alacağımı bilemedim :) şimdi bir de siyah kenarlısını yapıyorum onun içindeki motifler daha canlı, bitince onu da yayınlarım inşallah.

  3. Bende bir yıl önce panç iğnesi aldım ama pek bir şey yapamadim ne tur ip kullanılıyor bilgi verebilir misiniz o kadar araştırdım ama ipi konusunda bilgi yok