31 yorum gelmiş

  1. yildiz32

    Yine döktürmüşsün Nedukcuğum.Gerçekten çok güzel olmuş.Yapmayı çok isterdim ama beceremem sanırım.

  2. Kapkaracamdankelebek

    Çoook güzeeeel…önce keçeyi hafif nemlendirip sonra o elinizdeki iğne gibi aletle keçeleri birbirine kaynaştırıyorsunuz değil mi_TV de öyle görmüştüm.

  3. SEMYIL

    HARİKA, MUHTEŞEM Neduk hanımcım Allah sizi nazarlardansaklasın vallahi.bayıldım :)) ellerinize sağlık.

  4. dolunay82

    Desen o kadar gerçekçi ki.Gece pencereden bakıyormuş gibi hissediyor insan.Sizlerden öğrenecek daha çok şeyimiz var.Ellerinize sağlık.

  5. esinsel

    nedukcum ben bu deseni hatırlıyorum.o çalışman da çok güzeldi.keçeye de ne kadar yakışmış.tam bir tablo olmuş,verdiği ifade öyle güzel ki,hayran oldum.ellerine, emeğine,yüreğine sağlık.

  6. gerçekten güzel bir çalışma olmuşş neduk.keçeyle manzara da çalışabilirsin ..devamını bekliyoruz:))

  7. pelos

    harika olmuş.. şimdiye kadar gördüklerimden bana en hitap eden sanırım.. çok beğendim. sanatsal olmuş. Ellerine sağlık..

  8. esinsel

    bir fiyat ayarlaması yapmalı,gerçi hemen hemen hepsi aynı genişlikte,parası da aynı olur.kermeste kaç lira demiştik,unuttum inanırmısın.kızlara bir sorayım,sende fikir ver,boncuklar kıymetli değil.

  9. sergun

    ben henüz görüyorum bu işinizi. tek kelimeyle müthiş olmuş, çok sevdim. ellerinize sağlık. keçenin laciverdi de çok güzel uymuş desene

  10. sevi59

    valla süpersiniz tablo gibi olmuş elinize sağlık yok yok bende bir deneyeceğim keçeyi tabii bulabilirsem:))))

  11. sesiber

    Sözün bittiği yer burası olsa gerek. Neduk harikasın.Kuru kuru ben de denemiştim. Fakat needle punch denilen bu aletle değil de kendimce icat ettiğim uyduruk bir aletle. Düz yüzeyde kuru oldu ama top yaparken ıslanmadan olmamıştı. Bileklerim, parmaklarım çok acımıştı. Gerçekten çok emekli bir iş. Ellerine, yüreğine sağlık. Harikasın.

  12. embir

    Adımı duydum geldim :)) Şaka bir yana buna bayıldım, ben en iyisi yarın gidip keçe iğnesi ve altına koyulan süngerimsi fırçadan alayım. Buna bayıldım, çok ama çok güzel olmuş.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum