Kartallı ahşap kutu

-

Beşiktaşlılar için kara kartallı bir kutu ile merhabalar. Oğullarımın bileklik, gözlük ve saatleri için ihtiyaç duydum bu kutuya. Odamızın konsepti de Beşiktaşlı olunca kutularımız da kartallı oldu. Ham ahşabı siyah akrilik boya ile iki kat boyadım, daha doğrusu burayı oğullarım ile birlikte boyadık. Ahşabınız pürüzlüyse mutlaka boya öncesinde zımpara yapınız. Üzerine çıktısını aldığım kartal şablonunu çizdim ve renklerine uygun olarak üç dört kat boyadım. Boyamak için çok ince uçlu fırça kullandım. Yıldızların parıltılı olması için de inci beyazı boyutlu boya kullandım. Daha önceden asetata hazırladığım harf kalıplarım ile de oğullarımın ismini yazarak aynı şekilde boyadım. Son olarak parlak sprey vernik kullanarak vernikledim. Daha fazla resim ve diğer ahşap boyamalarım için aşağıdaki profilimden bana ulaşabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Sevtap Uçar

31 yıldır evlat, 9 yıldır eş ve 5,5 yıldır ikiz annesiyim. Oğullarıyla zaman geçirmekten hoşlanan, ören, boyayan, diken,  işleyen ve her şeye meraklı 7 yıllık blog yazarıyım :)

Diy; ahşap boyama kalemlik

| | 0 Yorum

Kardan adamlı ahşap kapı gazeteliği

| | 3 Yorum