Karton çanta

-

Karton çanta

Ben bu şablonu kullandım. Yapım aşamasını ise fotoğrafla anlatmak çok zor oluyor. Video da koyamadığım için her kareyi tek tek çekmem gerekiyor. Bu yüzden siz sadece bitmiş halini görebilirsiniz. Üzgünüm :( Ama bu çanta yapımını herhangi bir sitede bulabilirsiniz.

Karton çanta
Çanta bittiğinde süslemek için bu şirin şeyleri yaptım. Kağıttan kesip boyadım.

Karton çanta

Bittiğinde böyle oldu. Çok farklı tasarımlar yapabilirsiniz. Biraz geç oldu yayınlamak için. Ama sınav haftasıydı ve hiçbir şey koyamadım. Bu güne kısmetmiş artık :D

Bir Cevap Yazın

little.marifet.ece

Merhaba,ben Ece! Aslında burada benden küçük biri var mı bilmiyorum. En küçük olmakla birlikte en acemi olanınızım. Gelecekteki evimde sanat atölyesine benzer bir odam olacak. Ve her çeşit el işi yapacağım. Keçe, polimer kil, minyatür… Daha çok şey öğrenmek için buraya katıldım. 13 yaşındayım ve bu siteye bayılıyorum. Gerçi okul ve dershane dolayısıyla yapmak istediğim çoğu şeyi yapamıyorum ama yaptıkça paylaşacağım. Arkadaşlarım kibar, güvenilir, akıllı, sorumlu ve yardımsever olduğumu düşünür. Daha fazlası için hobilerim: piyano çalmak, şarkı söylemek, deneme yazmak, okumak, kompozisyon yazmak,okumak, yazılarımda söz sanatlarından yararlanmak, merak etmek ve araştırmak, resim çizmek, şeker, kek, kahve fotoğraflarına bakmak, doğada gezmek, içinde karton, makas, boya vb. olan her şey… Evet, çok garip hobilerim vardır. Çok konuştum ama en sevdiğim renklerin mavi,yeşil ve şeker pembe, sevmediğim renklerin de gri ve kahverengi olduğunu söylemezsem içim rahat etmeyecek.
Vaktinizi ayırıp bunu okuduğunuz için çok teşekkür ederim ^_^ <3

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum