Karton Kutuydu Kalemlik Oldu

-
kalem kutusu
kalem kutusu

İşte bir kalem kutusu hikayesi daha. Kesip yapıştırıp bir kalemlik yaptım. Biraz da dekoratif olsun diye kot kapladım. Boncuk hanım’ a bakabilirsiniz.

18 yorum gelmiş

  1. absynthe

    çok şirin duruyor, elinize sağlık.. eğer bir kotumu atmaya karar verirsem bu şekilde değerlendireceğim ;)

  2. embir

    süper olmuş, çok beğendim. Bundan yapıp içine toka, takı vs koyulabilir. Bunu da tutayım bir ara denerim. Teşekkürler boncuk hanım.

  3. artemis921

    Çokk güzel olmuş ellerine sağlık, gerçekten çok orjinal bir çalışma.Kondorun da dediği gibi fermuar ve düğme kısmını denk getirmiş olman çok daha sevimli bir hava katmış….

  4. boncuk hanim

    Evet aslında bi cebi de olabilirdi küçük lazım notlar sıkıştırmak için.Bende yıllardır atmadığım ve hep fakir birine veririm diyerek saklayıp durduğum en az 6-7 tane kot vardı. Kiminden çanta yaptım kimini de böyle ufak tefek şeyler için kullandım işte. Benim kalem kutusuna ihtiyacım vardı. Daha farklı kutular kullanılarak değişik amaçlı ürünler de süslenebilir. Sizlerde saolun:)

  5. zabun

    şirin olmuş ellerinize sağlık. içteki kutuyu bir renkli baksır ile kaplayabilirdiniz :) cebine de bir zippo iliştirilebilir.

  6. boncuk hanim

    içteki kutuyu bir renkli baksır ile kaplayabilirdiniz :)

    aslında kutunun içini çocuk tişörtüyle kapladım.ama asıl amacım birazda baksır gibi görünmesiydi. ama dediğiniz çok doru, üzerinde calvin clean yazanlardan bitane kullansam daha etkili olurdu heralde.başakça teşekkürler, evet kotun elverdiği ölçülerde büyütülebilir.

  7. çok güzel görünüyor bende kolye çanta ve cüzdan yapmak için olmayan kotlarımı ayırmıştım malum hamilelik sonrası kilolar:)))kesin bundanda yapıcam bir tane hatta sevgili embirin dediği gibi toka takı koymak için biraz daha büyüğü de yapılabilir.

  8. boncuk hanim

    Saol btugan. Aslında senin oğlun küçük daha. Keşke hemen ayırmasaydın kotlarını.Daha lohusasın.Bence hemen kesip biçme, biraz daha bekle. Çocuk hareketlenince annelerde tüm kiloları veriyor.Kotların sonradan üzerine olabilir;)

  9. asyayaren

    yani bencede 55 kiloyla hamile kalıp doğume giderken son tartıdan artık 80 kiloyu gösteren doğumdan sonra aynaya bakmaya bile çekinen ve 3 ay içinde hepsini veeren biri olarak bence betül abla kıyma o caaanım kotlara sığarsın kilo veririsin bir zaman sonra

  10. embirin yazısından buraya geldim boncukhanımın yazısını gördüm:)))doğum yaptım.verdim kiloları zaten çok almamıştım ama nede olsa yaş falan genede hafif bir göbek kaldı.zaten o zman yapamamıştım bunu ama şimdi var artan kotlar atmadım sakladım :)))yapabilecekte ne güzel işler çıktı bak.:)))

  11. asyacım maşşalah canım yok ben o kadar almadım bile zaten ama genelde çiroz şeklinde dolaştığımdan hamilelikle birlikte az biraz aldığım kilolar gözümde acaip büyümüştü.verdim gerçi birşey kalmadı ama iyi deoldu biraz çirozluktan kurtuldum :)))

  12. boncuk hanim

    Bunu ben bayaa önce yayınlamıştım Nurhancım. Embir in hazırladığı ”Yine Kottan Yapmışlar Ama Çanta Değil” yazısını görmüşsündür. Oda buna çok benziyor. Yorumun için teşekkür edrim.

Bir Cevap Yazın