Karton tezgahta kilim dokuyalım

-

Burada Mini ve basit bir kilim tezgahının yapılışı ve kilimin dokunuşu anlatılmış. Kartonun iki yanına eşit aralıklarla makasla kesikler oluşturup, buralarda ipi geçiriyoruz. İğneye geçirdiğimiz ipliği bu ipler arasından geçirip çatal yardımıyla sıklaştırıyoruz. Bitirirken çözdüğümüz iplri birbirine düğüm yaptığımızda minik ve çok hoş bir kilimimiz oluyor. Denemek lazım. Renkli iplikler kullanılarak desenler de oluşturulabilir.

9 yorum gelmiş

  1. akoni

    eskiden okullarda yaptırırlardı.. anlatım çok güzel.. Genelde içeri buyrun diyorlar sayfa açılması uzun sürdüğü için bakmıyorum doğrusu.. zaman kaybı çok oluyor.. teşekkür ederim.

  2. kriizantem

    Ben ortaokula giderken heveslenmiştim, o zamanlar erkeklere iş-teknik, kızlara ev ekonomisi dersi olurdu. İşte erkeklere yaptırıyorlardıo derste kilim, tutturdum evde bende yapıcam diye, rahmetli babamda bir tezgah hazırladı çivileri çakarak, ben büyük bir hevesle başladım kilim dokumaya:)) Güya heybe şeklinde çanta yapacaktım. Yaptıkça ortaya doğru daralmaya başladı, iğrenç birşey ortaya çıkmaya başladı, öylece bıraktım. O günden sonra bir daha asla heves etmedim kilim dokumaya. Zor bir iş arkadaşlar , benim gibihevesinzi kaçmasın başladıktan sonra.

Bir Cevap Yazın

Kalp süslemeli takvimli çerçeve

| | 0 Yorum

Kağıttan siyah beyaz valiz çanta

| | 0 Yorum

Craft clutch çanta

| | 0 Yorum

Kağıttan clutch çanta modelleri

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum