kartondan Barbie evi yapalım mı?

-

şöööyle orta halli bir barbie evi yapayım..

Zarife,çekil bakayım oradan :)

bundan da bana hiç rahat yok.tam bir tacizci :)devam ediyoruz..

Bu dış kısma,gazete sayfalarından şeritler katlayıp,un-su karışıma bulayıp sertleştirdikten sonra yapıştırdım..en son evin dışı yağlı boya ile boyandığında,bu,gazeteden şeritler çok fiyakalı görünecek…şimdi evi böyle bırakıp,içini döşemeye başlıyorum…bütün fotoğraflar buraya sığmayabilir diye,yeni bir yazıya geçiyor ve oradan devam ediyorum.

Figen abla

7 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Oyy oyyyy barbie bahane ev şahane, görünen köy klavuz istemiyor..bence minyatür e doğru hızlı bir giriş ve gidiş yaptınız bu ev yolculuğunda:))Bunu dizi haline getirin aşama aşama paylaşın bari bizlerle..ellerinize saağlık.. Zarifeeee çekil aradan:)) işleri yavaşlatıyorsun:)))

  2. DenDenAk

    İçine fimo insanlar yapacak mısınız? Mobilyalar? Perdeler? Halılar?Ben bebek evlerini çok seviyorum. Oyun cdlerim var. Bir nevi sanal bebek evi. İsim vermiyorum. Reklama girer.Güzel olmuş, devamını merakla bekliyoruz.

  3. Figen abla

    içine bebek yapmadan,sadece eşyalar yapıp,sonra yeğenime vereceğim…onda nasıl olsa her boy bebek var :))))yaa arkadaşlar bu minyatür çalışmalarının bu kadar zevkli olduğunu daha önce niye söylemediniz,aşkolsun sizlere :)))Allahım bu ne eğlenceli bir uğraştır böyle…lafa tutmayın kızlar ben gidiyom buna devam etmeye :))))hepinize çok teşekkürler ediyorum canlar…ve hepinizi sevgiyle öpüyorum…

Bir Cevap Yazın