Kartondan Barbie Evimize Banyo Yapalım mı?

-
bebek evi

dikkat ederseniz,lavabomuz aslında bir yumurta kabuğu :)bir yumurta kabuğunun içini tuz hamuruyla kapladım ve lavaboyu oluşturdum.(1 bardak tuz-1 bardak su-2 bardak un)

bebek evi

küvetimiz,ufak,plastik bir kolonya bidonundan kesildi ve yine tuz hamuruyla kaplandı.elektrikli ş0fben,duş,musluklar,ayna filan yine hamurdan.şu sağ üst köşeye de karton kutudan bir dolap konduralım.sonra da halısını serip,duvara da havlumuzu asalım :)

bebek evi

27 yorum gelmiş

  1. Banyoda şofben olmaması iyi olmuş, dar alanda tehlikeli olabilirdi.Yine çok güzel. Arkası yarın gibi oldu. Devamını merakla bekliyorum.

  2. figenciğim, senin bu minyatürlerin var ya, benim için şu internette gördüğümüz minyatürlerden çok daha kıymetli. Neden mi? Çünkü sen burada tamamen her malzemede yaratıcılığını kullanıyorsun, ellerin dert görmesin, seni tebrik ediyor, sevgiyle kucaklıyorum.Kediciğe gelince, garibim kıskanmıştır, ya da evi ona yapıyorsun sanıyordur naapsın :))

  3. Bende devamını merakla bekleyenlerdenizm, bakalım nasıl bir yatak odası olacak. Keşke yatak odanızı mor yapmış olsanız…

  4. Zarifeee kapı önüne konacaksın bak haberin olsun:( Rahat bırak figen ablayı:)) Detaylar harika, havlu, evye, tümü tamamlanınca son haliyle de yayınlarmısınız lutfen…

  5. zaten bundan sosnra hiç odadan sepetlemeyeceğim..her ne yapıyorsam zaten tepemden ayrılmıyor :))bundan sonra hep zarifeli resimler çekeceğim :)))

  6. ben bunları yapıp yapıp zaten her gördüğüm çocuğa hediye ediyorum :)))bebişlerinizin bunlara ihtiyacı yok ki.zaten hepiniz çok marifetlisiniz..çoook daha güzellerini yaparsınız biliyom :))))yaa bari sizin bebişlerinizin anneannesi olayım neolur..benim çocuklardan hayır yok :(

  7. hangisine ne yazıım bilmiyorumki,hepsine ayrı ayrı hayran kaldım,lavabo,küvet,klozet fayanslar bile var bütün detayları yapmışsın,sen ne sabırlı marifetli insansın harikasın.öpüyorum becerikli ellerinden:)

  8. Benim Eylül’ü hatırlarsınız, matruşkalı resimden. Bir anneanneside siz olun. İkimizde çok memnun oluruz. (Annem için aynı şey geçerli olmaz. Eylül anneanne diyor diye halama yan çiziyor)

  9. figen abla ellerinize sağlık yaptıklarınızı hayranlıkla takip ediyorum hepsi birbirinden harikalar bir de kedinizi kıskanıyorum :)evin içinde resimleseniz de görsek, ben de çok istiyorum ama sorumluluğundan dolayı(sürekli evde olmadığımız için) cesaret edemiyorum…

  10. yirim ben hepinizi yirim :)))ayrıca bebişlerinizi de yirim :)valla ben çok özlüyorum çocuk kokusunu :(bu oyuncakları da nasıl zevkle dağıtıyorum çocuklara bi görseniz…onları şöyleee koklaya koklaya öpmenin zevki için:))))

  11. banucaya sonuna kadar katılıyorum. birkaç gün uğramadım neler kaçırmışım. pes diyorum, başka da ne denir bilemiyorum.

  12. çok güzel olmuş. ben de bebek evimize banyo wc yapmak istedim ama
    malzeme bulamadım. hayalgücümü zorlamam gerekiyormuş.:)Tebrik ederim.

Bir cevap yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

iki çocuk ve bir köpek annesi.. tiyatro eğitmeni.. yaşlı..çok yaşlı....

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Bu yılbaşı için farklı bir şey yapmak istedim. Keseleri çok seviyorum bu yüzden yılbaşı kesesi yapmaya karar verdim. Ama nasıl süsleyeceğimi bulamazken pul ve boncuklardan bir şeyler yapabilirim dedim. Sevdiklerime...

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır? Eğer el işlemesi, nakış, kanaviçe, Brezilya nakışı, ince tığ işi gibi ince marifetlere sahipseniz ya da olmak istiyorsanız, o zaman nakış malzemeleri gerekiyor size. Peki bu...

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Yeni yılda bir süre hediye almamız gerekir günler öncesinden kimlere ne hediye alacağımızı düşünürüz. İşte size bir hediye alternatifi, tek başına ve ya bir kitapla birlikte verebileceğiz dantel kitap ayracı....

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Sevgili Melda Hanım, yapımı pratik ama harika sonuç veren bir düz nakış uygulaması gösterdi bize bu videomuzda. Çok güzel bir pano çıkıyor ortaya, bakın bir. Size de işleme isteği gelecek, eminiz.  ...