Çarşamba, Aralık 7, 2016

karyola başı da yapalım

31

bu malzemelerle güzel mi güzel bir karyola başı yapılmış. bakın:

yapım aşamaları için buraya tıklayın..bunlar da hoşunuza gidecekkaryola başı ile evcil fikir :D aşama aşama mobilya yapımımobilya dekore edelimmandalinadan mumluk mu?kibrit kutusundan…?yenileme – sandalye

31 YORUMLAR

  1. :(rica ederim.ben bu siteye yeni üye oldum ama bir aydır giriyor ve bakıyordum cok ilginc cok emek verilmis seyler var bende esinlendim tabiki.her insanın ilgi alanları vardır benimde yenileme calısmaları ve yastıklar inanılmaz ilgimi cekiyor.haliyle daha cok o tür seylere bakıyor ve yorum yazıyorum bir süre önce eski bir sifonyerimiz vardı onu yeniledim kendimce tabi boyadım falan evde bi sürü degisiklik yaptım ve paylasmak istiyorum henüz nasıl yapacagımıda bilmiyorum tabi resimleri nasıl koyucam falan yardımcı olursanız sevinirim:)ayrıca kırılmadımda bynfavori:)burda olmak hos.

  2. Ana sayfaya girdiğinde yazıyolla var oraya tıkla- resim eklemek için imaj ekleden bilgisayarımdan ekleyeceğim de- gözatla resmi seç gönder- resim imaj arşivine yüklenmiş olur ordan seçip ekle- yazıyı da normal yazıyosun istediğin biyerden kesmek için yani yazının devamı içerde görünsün istiyosan < buradan kes > yaz.Böyle işte:))

  3. Yokumdiyor teşekkürederim, yastık olunca bende hemen bakarım.Karyola başlığını, kendimce geçmeli bir örtü dikerek yenilemiştim.En azından yeni almışsın gibi oluyor.Çikolatam sağol yükleme işinde bende aslimavi gibiyim.Dediklerine biraz çalışmam gerek.Kızıma yalvarmaktan bıktım.

  4. favorimmmmmmmmmmmm annnemmmmmmmmmm gel bebem gellll oyyy oyyy aglama prensesim sil gözyaşlarını …..espiri diye buna derim bennnn:))))hadi öpüşün barışın bakıyım bak oda mavi hemde masmavi:))))))))

  5. çikolata olmadan asla anlatmış ama yine de aslımavi yazamazsan bana ulaş, ben yardımcı olurum. sibeltunay sen de aynı şekilde :)barıştılar ablası :D

  6. yazı yazdığın sayfada link diye bir buton var. tıklıyosun oraya vermek istediğin linki yapıştırıyorsun örneğin http://www.10marifet.org olsun link. yapıştırp tamam diyorsun sonra yazı yazma alanında diye birşey çıkıyor. a href=”http://www.10marifet.org”>istediğini yaz “istediğiniz yaz” yazdığım yere LİNK, burada buldum. gibi şeyler yazabilirsin. ben genelde buraya tıklayın yazarım.sonra önizlemeye tıklayın anlayacaksınız demek istediğim şeyi. anlamazsanız bana tekrar dönebilirsiniz sorun değil.

  7. mavisofra diyor ki;favorimmmmmmmmmmmm annnemmmmmmmmmm gel bebem gellll oyyy oyyy aglama prensesim sil gözyaşlarını …..espiri diye buna derim bennnn:))))hadi öpüşün barışın bakıyım bak oda mavi hemde masmavi:))))))))

    anneeeeeeeee anneciğimmmmmmmmmmmmmmmmmm

  8. Ben bi alıştırma yapiim dedim de oldu :DDD Tşekkürler yokumdiyor:DD

    aslimavi diyor ki;tsk ederim hemen bakıyorum:) bu arada nickiniz harika cikolatamolmadanasla

    aslimaviye de teşekkür.Burası kurs gibi oldu:D

  9. :D duvar benim duvarım olduğundan bir problem yok :D:D bakınız:recepivedikfaydalı olduysam ne mutlu. yazılarımda her türlü nefretinizi, kininizi, deneyimlerinizi, denemelerinizi, geçmişinizi,gelecek tahminlerinizi, aklınıza gelen herşeyi yorumlayablirsiniz yahu :) :P