Karyoladan Kitaplığa Yolculuk

-
kitaplık

Kızım doğduğunda alınan çocuk odasının artık küçüldüğünü fark ettim. Sonra da yeni bir yatak alınca eski karyolayı atmak üzere odadan çıkarırken, çekmecelerini çıkarınca kitaplık yapabileceğimin farkına vardım. Sarı ve yeşil renkte olan karyolanın çekmecelerini çıkardıktan ve birkaç fazla tahta kısmı çekiç ve tornavida yardımıyla ayırdıktan sonra bazı yerlerini kağıtla kaplayıp pembe ahşap boyasıyla boyadım. Ve sonuç böyle oldu.

15 yorum gelmiş

  1. ifooo

    birşey sorcam bu onaylama çok mu sürüyor? hala yayınlanmadı acaba bir yanlışım mı var diye düşünmeye başladımda :)

  2. GGuven

    Mükemmel bir değerlendirme olmuş Sevgili Sibel. 10 Marifette yayınlanan çalışmalarına baktım. Hepsi birbirinden güzel. Blogun yok mu?

  3. Sibelin Hobileri

    Blogum var blogcu.com ismim sibel74 başka çalışmalarımda var ama hepsini paylaşamadım..İlginize çok teşekkür ederim.Blog yapımı hakkında bilginiz yada tavsiyeniz varsa paylaşırsanız onur duyarım.

  4. Sibelin Hobileri

    Sevgili GGüven yorumlarınız beni çok mutlu etti.Emeğin benilmesi harika bir duygu.Bloğunuzu ziyaret ettim süper.Tavsiyeleriniz beni mutlu eder.blogcu.com sibel74 şimdilik bu var.

  5. AyseBerin

    Çok başarılı bir çalışma olmuş kutluyorum seni arkadaşım bazen eşyaların ikinci hayatı olmalı değilmi herşey çöp değildir aslında :))

  6. GGuven

    Sevgili Sibel. Blog konusunda sana yardımcı olabilirim. Ancak seninle nasıl haberleşebileceğimi bilemedim. Eğer istersen bana “http://hertelden-everything.blogspot.com” adresindeki blogumdan ulaşabilirsin. Verdiğim linke ulaşırsan sağ tarafta E-POSTA ADRESİM yazan yere sağ tıklayarak mail adresime ulaşabilirsin.

Bir Cevap Yazın

Sibelin Hobileri

Merhaba ben sibel 37 yaşındayım.İstanbul da yaşıyorum .Evliyim ve iki kızım var.Asıl mesleğim muhasebe ama çok uzun yıllar çalıştım artık çalışmıyorum . Bu hobilerle ilgili yönümü yeni keşfettim sayılır.Sizin gördükleriniz sadece paylaştıklarım resimleyip göndermediğim ,ama ilk fırsatta sizlerle paylaşacağım sırada bekleyen işlerimi de göreceksiniz.Daha resimlerin yayınlandığı gün yani dün aldığım yorumlar harikaydı.Hepinize teşekkür ederim.

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama takı dolabı

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye dekupaj, çatlatma ve stencil

| | 0 Yorum