katlayarak takvim yapın

-

çok basit ama şekil olarak güzel bir takvim isterseniz eğer bu adresten iki geometrik şekil halinde takvim elde edebiliyorsunuz. şeklini, dilini, hangi günden başlamasını istediğiniz seçiyorsunuz ve daha sonra pdf ya da postscript halinde çıktı alıyorsunuz. hemen şekillerde görüldüğü üzere katlıyorsunuz, yeni yılınızı geometrik geçiriyorsunuz.

1 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    benim gibi matematik severler için güzel bi hobi çalışması..hem hobi hem matematik bi arada..a+b/2*h gibi biraz formil filanda olsa çoook güsel olurdu..matematik hocam vardı lise de onu da burda anmamazlık olmaz..bigün derste sordu bu:”eveeet..verdiğim ödevden yapamıdığınız soru var mı?”..bi arkadaş ta “filan soruyu yapamadım..” dedi..bizimki bi baktı soruya sonra aldı soruyu tahtaya yazdı..fonksiyonlardan bi soruydu..bu yazdı çizdi sildi bi daha yazdı kareköklere girdi baya bi uğraştı…teneffüs zili çaldı arada..”siz çıkın “dedi..eh çıktık bizde…geri geldik bu bi müddet daha devam etti..sonunda “ne yani yapamadınız mı şimdi ?” dedi..”yapamadık ” dedik….” iyi ” dedi hoca…”bende yapamadım ..ama sınavda kesin soracam ” diye de ekledi..bizde nooluyo yav şeklinde birbirimize bakakaldık..hey gidi günler be..ii bi matematik hocam olaydı odtü yü kazanırdım amma…neyse işte geçmiş zaman..kudra ya teşekkür ederken “alobar” nası iyi mi bari diye de bi sorayım..ne de olsa sevdiğimiz bi arkadaştır..

Bir Cevap Yazın

Fındıklardan kapı süsü yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kardan adam temalı süs yapımı

| | 0 Yorum

Örgüden büyülü kış çam ormanı yapımı

| | 10 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

El yapımı yeni yıl süslemeleri

| | 8 Yorum

Kartondan yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çamdan kalp kapı süsü yapımı

| | 12 Yorum

Yeni yıl yaklaşırken süsleme yapalım

| | 3 Yorum

Keçe kardan adam yapalım mı?

| | 2 Yorum