Katmerli fiyonk nasıl yapılır?

-

Katmerli fiyonk yapımını denedim, pek güzel oldu ama fotoğraflar, nedendir bilmem, pek kötü çıkmış. Olsun, siz yine de bakın. İşinize yarayabilir.

katmerli fiyonk yapımı
katmerli fiyonk yapımı

Yapılışı blogumda.

17 yorum gelmiş

  1. GGuven

    Ya.. ben artık 10 marifete yazmak istemiyorum. Yazanlar çok az, yorum yapanlar iyice az. Eskiden dakikalarca gezinirdim. Yorumlar yazardım şimdi girip şöyle bir bakıp çıkıyorum. Şevk kırılması bu galiba. Bir de ottoman şişe yapmıştım ya.. Onun vazosunu da yapıp 10 Marifete yazdım. “Benzer konular var” diye reddetmiş arkadaşlar. Yanıldılar, ikisini aynı şey sandılar belli ki. O zaman iyice kırıldı hevesim. Belki yakında geçer. Siz neler hissediyor sunuz? Bir çok üye benim gibi sanırım. Yoksa yorumlar filan bu kadar az olmamalı..

  2. cebimdeki renkler

    Gülsüm ablacım, ben 10 marifette bir yıldır geziniyorum ama yazılar ve yorumlar ile çok yeniyim. Ama haklısın sanırım, çünkü gördüğüm kadarı ile bir avuç insanız burada yorum yapan ve yazı paylaşan. Ben yeni olduğum için hevesliyim tabi ama sizleri de çok iyi anlıyorum.

  3. HoBiHuZuR

    ablacım canını sıkma yazın ortası herkes tatilde yada benim gibi ev hengame içinde :) herşey düzene oturur eskisi gibi olmasa da yine ben yaptıklarımla ve sizinle olucam :))

  4. mavisofra

    aynı kurdeladan bnmde var güven ablacım ne yapsam diie düşünüyordum burda tanıdığım ve çok sevdiğim cnm arkadaşım aslı mavim göndermişti denemelim teşekürler ablacım herkese iyi kandiller bütün ablalarımı ve yaşıtlarımı öpüyorum:))))))))))))

  5. turkuazft

    güven ablacım bazen ben de sizin gibi düşünüyorum ,sanırım yaz mevsimin de olduğumuz içindir,çoğu tatilde veya kış boyu kapalı kalmaktan sıkılıp çoğunlukla dışarıda vakit geçirmek istedikleri için .mesela ben de hediyelik dükkanımız olduğu için yazları daha geç kapatıyoruz ve ev de kendime zor vakit bulabiliyorum ,yorumlar az olabilir ama takipçilerinin fazla olduğunu düşünüyorum mesela ben tam 3 sene 10marifeti üye olmadan takip ettim benim gibi fazladır oyüzden üzülmeyin ,sizin yaptıklarınızı çok beğeniyorum ayrıca bloğunuzu takip ediyorum vazonuzu da gördüm o da mükemmel olmuş her şey gönlünüzce olsun saygılarımla fatoş

  6. GGuven

    Haklısınız. Yaz ayları kentler gibi internet de boşalıyor. Ben tatil yapmıyorum. Buna ihtiyaç hissetmiyorum. Ailem uzakta. Onları ziyarete gitmek dışında evimden çıkmak istemiyorum. Garip gelecek belki ama tatiller beni yoruyor. Bu yüzden kentlerin boşalmasına alışamadım sanırım.

  7. sesiber

    Gülsüm Hanım, ne olur böyle düşünmeyin. Aynı durum bloglar için de geçerli. Herkes biryerlerde, ondandır. Kışın daha çok paylaşım, yorum yapılıyor. 10 marifet son değişiklikten sonra sadece, gerçekten burada olmak isteyenlerin olacağı için eminim daha iyi olacaktır. 10 marifetten bloguma gelen ziyaretçilere istatistikten bakınca ne kadar çok okuyucu olduğuna şaşıyorum. Herkes yorum yazmıyor, o kadar. Biraz zaman lazım. Ben bile buraya çok vakit ayırmak istiyorum ama inanın fırsat olmuyor. Bu güzel havada bilgisayar başına çok bağlanamıyor insan.Sevgilerimle:)

  8. GGuven

    Sesiber, açıklamaların beni rahatlattı epeyce. 10 marifette yeni sayılırım. Eski zamanlarını hiç bilmem. İnanın yalnızca 10 marifet dağılıverecek korkusunu duydum. Çünkü hiç bir platformda benim dünyama bu kadar yakın içerik ve bu kadar güzel bir paylaşım yok. Kaybetmek istemedim. Tepkim bu güzelliği kaybetme korkusundan. Açıklamaların için teşekkürler arkadaşım.

Bir Cevap Yazın