Kavanoz değerlendirme; lamba yapımı

-

lamba yapımı
Bu fikir evde atılan kavanozlar üzerine oluştu. Dikkat ettim ortalama olarak haftada en az bir konserve kavanozunu çöpe atmaktaydık. Bu şişeleri nasıl değerlendiririm diye düşünmeye başladım. Nalburdan ya da mahallenizin elektirikçisinden çok ucuza edineceğiniz bir duy ile bu işi gayet basit bir şekilde halledebiliriz. Yanlız bu edineceğiniz parçayı büyük yapı marketlerden edinmeyi düşünyorsanız şimdiden lambanoz yapmaktan vazgeçin. O yapı markette gidip harcayanız yol parası ile lambanoz için edineceğiniz aparat aynı ücrete gelecek. Bir de işçilik için harcayacağınz zamanı yol ve yapı markette tüketip lambanoz yapmaya zamanınız olmayacak. Yok illa inat edip ben gidip alacağım derseniz, merak etmeyin. Siz o yapı marketten bırakın o aparatı, birkaç tane ihtiyacınız olmayan lamba edineceksiniz. Hatta o sepeti sürerken kendinizi bir şeymiş gibi sanacağınızı düşündüren şeyi doldurmakla yükümlü hissedip kazıklanarak çıkacaksınız. Zati siz bu inatla devam ederseniz ilerleyen zamanlarda mahallenizde o elektirikçi ile nalbur da olmayacak. Siz de birilerinin ürettiklerine mahkum edilen köleler olacaksınız. Neyse bir şekilde bu duy denen parçayı edindiniz. Kavanozun kapak kısmına bir delik açın. Bu aparatı kapak kısmına takın. Zevkinize göre cam kısmını boyayabilir ya da sade haliyle kullanabilirsiniz. Lamba olarak da farklı tercihler kullanabilirsiniz.

lamba yapımı

4 yorum gelmiş

  1. Fikir süper.. Mesaj da alındı :) Zaten çoğumuz “sineğin yağını da çıkartalım, ama estetik olsun” diye uğraşmıyor muyuz?

Bir Cevap Yazın

Hat motifli sukabağı abajuru

| | 0 Yorum

Sukabağından Osmanlı ibrik lambası

| | 0 Yorum

Ikea tertial lamba yenileme (diy)

| | 0 Yorum

Su kabağından lamba

| | 6 Yorum

Kar küreme aracı şeklinde gece lambası yapımı

| | 2 Yorum

Gaz lambası boyama

| | 5 Yorum

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Kendin yap lambader

| | 1 Yorum

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum