Kavanoz değerlendirme; lamba yapımı

-

lamba yapımı
Bu fikir evde atılan kavanozlar üzerine oluştu. Dikkat ettim ortalama olarak haftada en az bir konserve kavanozunu çöpe atmaktaydık. Bu şişeleri nasıl değerlendiririm diye düşünmeye başladım. Nalburdan ya da mahallenizin elektirikçisinden çok ucuza edineceğiniz bir duy ile bu işi gayet basit bir şekilde halledebiliriz. Yanlız bu edineceğiniz parçayı büyük yapı marketlerden edinmeyi düşünyorsanız şimdiden lambanoz yapmaktan vazgeçin. O yapı markette gidip harcayanız yol parası ile lambanoz için edineceğiniz aparat aynı ücrete gelecek. Bir de işçilik için harcayacağınz zamanı yol ve yapı markette tüketip lambanoz yapmaya zamanınız olmayacak. Yok illa inat edip ben gidip alacağım derseniz, merak etmeyin. Siz o yapı marketten bırakın o aparatı, birkaç tane ihtiyacınız olmayan lamba edineceksiniz. Hatta o sepeti sürerken kendinizi bir şeymiş gibi sanacağınızı düşündüren şeyi doldurmakla yükümlü hissedip kazıklanarak çıkacaksınız. Zati siz bu inatla devam ederseniz ilerleyen zamanlarda mahallenizde o elektirikçi ile nalbur da olmayacak. Siz de birilerinin ürettiklerine mahkum edilen köleler olacaksınız. Neyse bir şekilde bu duy denen parçayı edindiniz. Kavanozun kapak kısmına bir delik açın. Bu aparatı kapak kısmına takın. Zevkinize göre cam kısmını boyayabilir ya da sade haliyle kullanabilirsiniz. Lamba olarak da farklı tercihler kullanabilirsiniz.

lamba yapımı

4 yorum gelmiş

  1. Fikir süper.. Mesaj da alındı :) Zaten çoğumuz “sineğin yağını da çıkartalım, ama estetik olsun” diye uğraşmıyor muyuz?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum