KAYINVALİDEME-2

-

Kayınvalidemin doğum günü yaklaşıyor.Ona bunları yaptım.Umarım beğenir.Yalnız resim çekerken üzerine siyah iplik parçası düşmüş fark etmemişim.Kusura bakmayın.Sesiber’in değerlendirmesini bekliyorum.Tabii sizlerin de.

26 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Ben bunlara ne diyebilirm ki? Çok güzeller gerçekten, renk olarak ta tam kayınvalidelik. Siz sabunla falan çizip çok teknik çalışıyorsunuz. Kıskandım:) Ben alıyorum makası elime, Allah ne verdiyse artık… Habeş kölesi tekniğiyle dikmişsiniz, saat12 de beğenir haliyle…Güle güle kullansın teyzecik.

  2. aydin gelini

    evet çok şık..elinize sağlık hemşerim..kayınvalidemin doğum gününü bile bilmiyorum..hayırsız bir gelin değilim ama herkes hakettiği değeri görüyor..siz çok değer veriyorsunuz çünkü sizede değer vermişler demekkii..neyse yaramderin:((eline sağlık nedret ablacığım:))

  3. kriizantem

    Üzerindeki çiçekleride siz yaptınız herhalde. Çok şık olmuşlar. Kayınvalide sigaramı içiyor bu yaşta ciğerlerine yazık yaa:)

  4. embir

    Nedret ablacım elleriniz dert görmesin, harika keçe çalışmaları yapmışsınız. Çok muntazamlar, çok beğendim. Birde yanağınıza öpücük kondurdum, kaçıyorum.

  5. saatoniki

    evet sayın sesiber doğru tahmin etmişsiniz..habeşkölesidişi tekniği ile yapılan bu çalışmalara bir bakın da feyz alın.neduk abla ellerinden öperim.selamlar..fakir12

  6. sesiber

    Buraya hevesle keçe çalışmalarımı sunana kadar benim de haberim yoktu. 12 haddimi bildirdi sağolsun. Öyle gizli kapaklı yazı aralarında gösteriyorum o yüzden yaptıklarımı.

  7. sesiber

    Bu arada Krizantem, benim kayınvalidem 71 yaşında. Günde 1.5 paket içiyor-du. 1.5 ay önce by-pass olana kadar. Bir egsersiz aleti var üflemeli. Sürekli ona üfleyip nefes açması gerek. Pek işine de gelmiyor. Oğulları da dalga geçiyor, “anne sigaraya asıldığın gibi asıl şuna”, diye… Hayat çok tatsız diyor, çayın tadını alamıyorum diyor. Acıyorum aslında, içmek istiyorsa içsin bence, bu yaşa gelmiş, gönlünce yaşasın.

  8. sesiber

    Ben anneme incili yapmıştım. Gözlük sapına takılan kısma doğru mini mini yanyana 2 inci, ortasına bir siyah kristal, omuza gelen kısıma da aynı şekilde, bir de boyuna gelen kısma öyle devam etmiştim.

  9. esinsel

    benim yakın gözlük, sabah kalkar kalkmaz boynumdadır:))ipi süssüz…en rahat olanı o.boşverin gözlüğü de keçelere gelelim ve ne diyelim?……………………HARİKA …………..ellerin dert görmesin nedukcum:))

  10. Camtasarim

    Bende bu ara çok yoğunum pek dolaşamıyorum buraları ama gördüğüm en iyi keçe çalışmalarından birini yapışsınız ellerinize sağlık. Kayınvalideniz güle güle kullansın. Tuttum ben bu takımı

  11. Asmunikal

    ben de çok sevdim bu kılıfı ama kayınvalideniz eğer sigara içiyorsa içmesin kimse içmesin içmeyin… Ben babamdan çok babalık yapan birini kaybettim geçen hafta… sigara yüzünden. :(

  12. Asmunikal

    Ben 23 yaşındayım liseden 20 yaşıma kadar içtim 5 sene kadar… Hemde ailem de biliyordu öyle gizli gizli 1 2 tane değil paket içiyordum. Reflü hastası oldum :( Daha bebek sayılacak yaşımda şimdi miğdem yanıyor. demin ilaçlarımı odama koydum dedim ben de ilaçcı oldum diye üzüldüm :((

  13. Asmunikal

    ama tetikliyordu içtiğimde daha çok yanıyordu midem :( direk bırak dedi doktor. Mide hastalıklarını sigara tetikliyor. aman ya onun yapmadığı şey mi her bi hastalığa kapı açıyor. Nefret etmiştim akciğer kanserinden babam gidince bir daha nefret ettim…

Bir Cevap Yazın