Pazartesi, Aralık 5, 2016
Kayınvalidenin Ciğerinden…::))

Kayınvalidenin Ciğerinden…::))

43

Uzuun bir aradan sonra tekrar merhabalar,başlığa bakıp bu da nedir demeyin hemencik,kayınvalidemin ciğer filmini kullanarak yaptım bu aksesuarı,daha önce Sevgili gulhanca arkadaşımızın burad verdiği koni ağaçlara bayılmıştım,nasıl yaparım derken en uygun olabilecek şey röntgen filmi oldu.En büyük 2 boy filmi uzunlamasına birbirine yapıştırdım sonra külah yapar gibi döndürüp kenarlarından yapıştırdım,alt kısmını da düzgünce kestim.Yapı marketten aldığım doğal kendir ipiyle en üstten başlayarak sardım,üzerine de çiçekçiden aldığım iri yapraklardan kondurdum,şimdi salonumun başköşesinde duruyor,sizlerede görücüye çıktı,bakalım beğenecekmisiniz?…Sevgiler…

yakından görünüşü
yakından görünüşü

43 YORUMLAR

  1. gerçekten harika görünüyor ellerine sağlık elimde röntgen filmi de yokki yapsam kayınvalidem de uzakta ondan da alamam en iyisi beklemek :))

  2. çok şık görünüyorlar gerçekten beğendim hemen yapmak istiyorum ama bakalım üstünü nasıl uydururum yaprakları akrilik boyayla mı boyadınız?

  3. bayıldım, bayıldım, bayıldım, nefis olmuş, ben de yapıcam ben de, harikasın arkadaşım, ellerine sağlık.başlığı okuyunca ne oluyoruz dedim, biri kayınvalidesinin ciğerini söküp bir şey mi yaptı? alemsin vallahi. tuttum ben bunu.

  4. hahaha..kayınvalidene ;ciğerin ellerimde mesajımı veriyorsun yoksa:))şaka bir yana harika bir fikir,ellerine sağlık arkadaşım…

  5. Beğenilmeyecek gibi gibi bişi değil ki bu hem çok güzel hem de ekonomik. İnan hediye bile olur bu. Elinize sağlık çok güzel ve şık.

  6. amanin geçen gün ayacıklarımın rötgenlettirdiydim bende ama sobaya doğru gitti resimlerim:)))) bi daha çetirirsem atmayayım bari:)))

  7. ben bunu gördüğümden beri evde eskiden kalan ciğer, sinüs, ayak vb… var mı diye aradım ama bulamadım, gidip röntgen çektiresim var vallahi.

  8. Çok güzel bir değerlendirme, ellerine sağlık, ne kadar güzel bir fikir, tekrar tekrar bakıyorum, tasarım da bir harika, arşivime aldım, inşallah elim değer birgün:))

  9. allah allah, allah allah bir yaşıma daha girdim. geri dönüşüm dediğin böyle olur. Bravo. Süper olmuş elinize sağlık.

  10. Kayınvelidenin,annenin,teyzenin bulunan tüm evleri karıştırıp film toplamak lazım :))Yada havlu kağıt rulosununüst kısmına ek parça yaparakta yapılabilir gibi geldi ya da mukavvadan kalın kartondan da yapılabilir v.s.Ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar…

  11. Nefffis bir çalışma, çok da temiz çalışılmış. Müthiş yaratıcı buldum. Çok hoş duruyor. Ne desem bilmem ki. Güle güle kullan Aheng. Çok çok çok güzel….

  12. uwwww ben korkuyorum artık sizden 10 marifet hatunları. Gecekuşum başlık ayrı, konu ayrı kopmuş gidiyor. Sanat eseri olmuş bu, bayıldım bayıldım. Ciğerler temzi çıkmış mıydı bari? :))

  13. YA NE DEĞİŞİK BİR FİKİR, UZUN SÜRE GÖRÜNMEMENDE VARMIŞ BİŞEYLER. SEN SIKÇA KAYBOL OLURMU ORTADAN, BÖYLE ACAİP İLGİNC VE GÜZEL FİKİŞRLERLE DÖNÜYOSUN:))) AHENGİNİ KONUŞTURMUŞSUN YİNE…

  14. aheng üyesini görüyon mu sen kayınvalidesinin ciğerine değer ver verdiğin yetmesin evde baş köşe koy bide sanatsal hava kat. eee pes yani birde gelin kaynana anlaşamaz derler:) yalan

  15. Harikaaaaaaaaaaaaa bu. Daha bugün arkadaşımla dergiye bakıyorduk ve buna benzer bir vazoyu nasıl yaparız dedik. İşte fikir::)) Çok beğendim hem de çokkkk. Ellerinize sağlık. Acaba Figen Ablanın verdiği tuz seramiği veya tutkallı olan seramik hamurundan bu yapraklar yapılabilir mi? İnternetten aldığımız bir resmin çıktısını tus seramiğin üzerine koyup çizsek sonra artık parçaları çıkartıp kurutsak böyle güzel yapraklar elde edebilir miyiz acaba? Ne dersiniz?

  16. kartondan da oluyormuş o koniler, röntgene gerek yok o zaman. kırtasiyeden alabiliriz.yapraklar da tuz hamurundan olur herhalde, ayyyyyy, heyecan yaptım deniycem….yaprakların kuruması zor ama mikrodalga fikri gelmişti bir arkadaştan (adını hatırlamıyorum şimdi, hani ayçiçeği yapmıştı, işte o arkadaş) onu denerim.bu renk çok hoş, çok kibar, ama boyanabilir de tabi….ay hadi herkes yapsın…..

  17. Sevgili adadenizi çok teşekkür ederim:)Sevgili Dendenak güzel yorumun için teşekkür ederim,yaprağı boyamadım,toptan satış yapan bir çiçekçiden aldım,poşette 12 tane falan vardı,ikisini bu şekilde değerlendirdim,hiç uğraşmadım yani::))Sevgili Yeniyol’cum çok çok teşekkür ederim.Sevgili Dilsu çok teekkür ederim canım,hastanede tanıdığın varsa da isteyebilirsin,bekleme bence,yapması çok zevkli.Sevgili Kittycat teşekkür ederim yorumun için,dediğim gibi hazır bir çiçek yaprağı,almıştım,uzun saplı herhangi bir çiçek te olabilir…Sevgili Acemihobici teşekkür ederim sen de yap bak çok keyifli,kayınvalideme gelince iyi anlaşırız ama bu başlık sonum olabilir,eşime gösterdim güldü “söylicem seni” dedi,yani o benim ciğerimi sökebilir alimallah::))Sevgili yenihayat çok teşekkür ederim,ciğeri değil ama filmi elimdeydi,o da çok işime yaradı doğrusu..))Sevgili emel03 çok teşekkür ederim canım,evet hediye de çok güzel olur,kayınvalidem dahil bir çok kişi istiyor şimdi,çok işim var çook…Sevgili Rosamary çok teşekkür ederim canım,bence de atma bak nasıl da işe yarıyor:)Sevgili nisosum teşekkür ederim canım Allah onları başımızdan eksik etmesin…Sevgili banucam çok teşekkür ederim güzel yorumun için,bence hiç bekleme kolay ve eğlenceli yapması.Sevgili Minepolat çok teşekkür ederim yorumun için…Sevgili sudeduru çok teşekkür ederim canım,ama benden bir tavsiye havlu kağıt rulosu çok ince olur,kalın mukavvadan olmuyor döndürdüğün zaman kırılıyor ve deforme oluyor tecrübeyle sabittir yani,ama ince mukavvalardan olabilir bir dene bakalım nasıl olacak,kolay gelsin…Sevgili ufudik çok teşekkür ederim böyle güzel yorumlar gelince daha da bir şevk geliyor sayenizde.sağolun.Sevgili glin çok teşekkür ederim…Sevgili nrhmnrl çok teşekkür ederim…Sevgili Sesicim çok teşekkür ederim,valla başlık başımı ağırtabilir,eşime gösterdim de::))bakalım Allah sonumu hayır etsin,bu arada maşallah tertemiz ciğerleri…Sevgili kriizantemim sağol birtanem,güzel yorumun beni çok sevindirdi,ama şimdilik kaybolmiyim Şubat tatilinde kaybolsam olurmu ki::))Sevgili belgin41 çok teşekkür ederim,güzel yorumlarınızı gördükçe çok mutlu oluyorum ben.Sevgili Kondor çok teşekkür ederim hem de çok,bi sen anladın beni,valla kötü bi niyetim yoktuçok severim ben kendilerini bak baş tacı ettim kendilerini::))))Sevgili güneşedoğru çok teşekkür ederim sizler hepinizde süpersiniz,seviyorum burayııı…Sevgili Yağmur Damlası çok teşekkür ederim.Tuz seramiğinden bence çok güzel yapraklar yapılabilir ama bu boyutta yaparsanız konilere koyduğunuz zaman devrilebilir çok hafifler çünkü ama koninin içini alçıyla doldurup kuvvetlendirebilirsiniz,umarım fikir verebilmişimdir.Sevgili Semyıl çok teşekkür ederim.Sevgili dolunay82 çok teşekkür ederim,evet bu iplere bayılıyorum bende her yerde kullanılabiliyor.

  18. Sevgili Herbalist çok teşekkür ederim.Sevgili bizimgibiler çok teşekkür ederim, yapın gerçekten de keyifli bir çalışma.Acemihobicim yukarıda da dediğim gibi kartondan olur ama çok kalın olmasın,karton kırılabiliyor ve şekli bozuluyor o zaman,bir de ipi sararken koninin iç kısmına kavanoz gibi bir şey yerleştirirseniz sarması daha kolay oluyor ve alt kısmın formu bozulmuyor.

  19. Arkadaşlar bu arada uzun olanın boyu 65 cm,kısanınki 45 cm,büyük olana yaklaşık 30 m. ip gidiyor aklınızda olsun, ben yeter deyip daha az almıştım, yarım kalmıştı bir daha gidip alana kadar patlamıştım,bir de size bir fikir daha,şu havuz topları var ya onları da sarıp üstten kestim,kuru bir çiçek kondurdum aynı mantıkla mumluk yapmayı düşünüyorum.

    Çok net değil ama yine de fikir olsun
    Çok net değil ama yine de fikir olsun
  20. yarın hemen gidiyorum ve ip alıyorum..elimede ne bulduysam doluyorum..ben bayıldım bunlara..avize yapmayı düşünüyodumm..bundanda,bundanda yapıcammm..

  21. Sevgili gülseyhan çok teşekkür ederim.Sevgili Yamali bohça canım öğretmenim beğenin için çok teşekkür ederim,aşkolun yani halbuki ben ne iyi bir niyetle koymuştum o başlığı:)))Sevgili Figen abla senin yaptıkların yanında birşey değil,beğenin için teşekkür ederim.Sevgili alonenes çok teşekkür ederim canım.Sevgili akoni çok teşekkür ederim,yoktunuz bir ara iyisinizdir inşallah.

  22. Teşekkür ederim canım,hem de ne anı dolu:)kendi filmi olduğunu öğrenebilir ama burdaki başlığı ve yorumları okumasın mümkünse:):):)