Pazartesi, Aralık 5, 2016
Keçe baykuş aplikeli havlu kenarı

Keçe baykuş aplikeli havlu kenarı

16

aplikeli havlu kenarı

Keçe ile uğraşmak gerçekten çok zevkliymiş. Göre göre imrendiğim keçe baykuşlardan ben de yapmak istedim, işte bunlar da benim keçe baykuş ve bayankuşum :) Bunları bir havluya aplike ettim ve aşık baykuşlar havlusu oldu, nasıl olmuş bu baykuşlu havlu kenarı? Devamı için bloguma tıklayabilirsiniz.

aplikeli havlu kenarı

16 YORUMLAR

  1. Bak bir farklılık dahi yaratmışsın :) Ben daha önce havluya keçe uygulayan varsa bile görmedim bence sen bir ilksin :) Çokta güzel olmuş ( Baykuş bayan baykuşun dırdırından herhalde adamın kafasının karmaşası gözlerine yansımış galiba :) ) Ellerine sağlık…

  2. teşekkür ederim şenaycım…
    ayrıcada teessüf ederim ne o dırdır felan hiç sen dırdır eden bi bayan gördün mü :D benim bayankuşumda etmez ;)
    o şaşılık bayankuşumun caazibesinden bikerem :D :D :D

  3. bu arada bloğuma girenler farketmiştir ben ve benim gibi keçeyi tanımayan birkaç arkadaşım keçenin yıkandıktan sonraki halini çok merak ediyoruz :)
    Sevgili bilenler; bizi bu konuda bilgilendirirseniz memnun olacağız :D
    keçe yıkanınca sertliği gidiyor mu?
    tiftikleniyor mu?
    rengi soluyor mu?
    çekiyor mu? sarkıyor mu?
    vs…

  4. teşekkür ederim :D şaşıyı yaparken tereddütlerim vardı acaba şaşı olduğu belli oluyormu, kötü mü oldu denk getirememiş gibi kayık gibi falan dedim ama herkes en çok onu beğendi halbuki bayankuşa daha çok özenmiştim süslemiş püslemiştim :)

  5. çok tatlı olmuşlar benimde keçe çalışmalarım oldu ama farklı düşünmüştüm havluda güzel fikirmiş.keçelerle uğraşmak çok zevkli ama gerçekten o küçük ayrıntılar uğraştırıyo :) bayankuşun süsü püsüde çok güzel olmuş :)

  6. Merhabalar.Emeğinize sağlık çok şirinler. Keçe yıkanınca sertliği gitmiyor,rengi solmuyor,sarkmıyor,çekmiyor ve tftiklenmiyor. Yalnız elde ve ılık suda veya makinede ama soğuk suda yıkamak gerek.Ütülemeyin ya da ılık ütüyle ütüleyin..

  7. teşekkürler alaca91 hem beğenmene hemde verdiğin bilgilere…
    elde yıkama işi zormuş ya :) makinede 40 derecede çok mu kötü olur acaba?