Keçe baykuşlu tablet kılıfı

-

kece-baykuslu-tablet-kilifi
Keçe tablet kılıfı yaptım, bu seferki de baykuşlu, istek üzerine. Arkadaşım ablasının doğum günü hediyesi olarak istedi bu kılıfı. Kılıfları hazırlarken birebir ölçülere ikişer santim ekleyerek kesiyorum keçeyi. Ön parçanın iç kısmına da kurdele yapıştırıyorum ki tablet ya da telefon kolay çıkarılabilsin.

  • Öncelikle kapak kısmına yapmayı düşündüğüm desenin kalıbını çıkarıyorum. Bu kalıplarla keçeyi, kumaşları dikişe hazır hale getiriyorum.
  • Keçeyle birlikte kurdele, düğme, kumaş, yapma çiçek vs. de kullanmayı çok seviyorum.
  • Bu örnekte olduğu gibi kumaş kullandığımda kumaşın kenarlarının akmaması için kurşun kalemle çizdiğim kumaşın çizgilerinin tam üstünden önce beyaz tutkalla geçiyorum (nalburlarda bulunuyor, mobilyacıların kullandığı tutkallardan, aynı zamanda kumaşı da yapıştırmaya yarıyor) kurumasını bekleyip sonra kesiyorum. Böylece kumaşın kenarları için başka işlem yapmama gerek kalmıyor.
  • Bu baykuşu iki kat keçeden hazırlayıp içine boncuk silikon doldurdum kabarık durması için. Kılıfı süslemek için hazırladığım desen tamam olduğunda sıcak silikonla dikkatlice yapıştırıyorum kılıfın ön yüzüne.
  • Battaniye dikişiyle kılıfın kenarlarını birleştirerek bitiriyorum.

Büyük bir zevkle tasarlıyorum kılıfları, çantaları ve dahi yaptığım tüm keçe işlerini, umarım sahipleri de keyifle kullanırlar her daim :)
Blogum için tık tık 

Bir Cevap Yazın

esencan

Keçe baykuşlu mum süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedili mumluk kılıfları

| | 0 Yorum

Kalp detaylı keçe telefon kılıfı

| | 2 Yorum

Keçeden otobüslü telefon kılıfı

| | 0 Yorum

Keçe kaplı mini not defteri

| | 0 Yorum

Boncuk işlemeli keçe gözlük kılıfı

| | 0 Yorum

Keçeden baykuş figürlü telefon kılıfı

| | 0 Yorum

Keçeden mini dikiş seti

| | 2 Yorum

Kelebekli keçe ajanda kılıfı

| | 0 Yorum