Keçe bir aşk…

-

keçe iğneleme
Merhaba, yaklaşık 5-6 yıldır takip ettiğim bir yer 10marifet, bana birçok konuda yeni ufuklar açtığı için teşekkür ederim öncelikle. Gördüğüm birçok şeyi denememe vesile olmuştur. Ama asıl konuyu kaçırmışım ben :) Keçe işlerinde özellikle plakalar kullanılarak yapılan çalışmalar çok ilgimi çekmiyordu, o yüzden keçe konusunda başlık gördüğümde çok ilgilenmedim ne yazık ki, ama sonunda bu yaz tesadüfen iğneleme ile ilgili yazıları keşfettim. Nasıl olur bu diyerek evde bulunan yorgan yünlerinden yine evde iğne uçlarını keserek yaptığım denemeler beni ıslak keçeye de götürdü. Yine evdeki yünleri kullanarak hatta onları boyayarak çalışmalar yaptım, sonra bu iş için satılan yünleri keşfettim, hatta ıslak keçe konusunda kursa gittim. Şu an geldiğim nokta ekru renk ıslak keçe yapılan çalışmaların boyanması noktasında. Bu aşk, bundan sonra da hayatımın büyük bir yerini dolduracak. Tekrar teşekkür ediyorum.

İlk yaptığım yorgan yünleri ile iğneleme çalışmalarından (tabi keçe iğnesini aldıktan ve bir miktar kırdıktan sonra)

keçe iğneleme
Bu da ilk denediğim yorgan yünlerinden ıslak keçe tekniği ile çanta. Islak keçe tekniği ile kurs sırasında yaptığım boyunluk.

keçe iğneleme
Islak keçe tekniği ile yaptığım şal/atkı.

keçe iğneleme
Yukarıda bahsettiğim doğal renk ıslak keçe çalışması boyama denemesi (boyunluk olacak kendisi)

keçe iğneleme

keçe iğneleme
Daha fazla çalışma için facebook sayfam

16 yorum gelmiş

  1. zuzuni

    needle felting ( igneleme ) ve nuno felting ( islak kece) benim de severek yaptigim teknikler. Ozellikle kedi cok basarili olmus , tebrik ederim elinize saglik.

  2. shane

    harika, tebrik ederim. 10marifet’in sizlere ilham kaynağı olması bizim için en büyük mutluluk. yeni yazılarınızı bekliyoruz, hoş geldiniz.

  3. gokceng

    Başta kedi olmak üzere hepssiine bayıldım. Çok güzel olmuşlar. Aramıza hoşgeldiniz. Devamını bekliyoruz :()

  4. gokceng

    Bu ne yauu! :D O kadar yazmışım yazmışım sonunda yüzüm ne halde görünmüş :D Zecege :) vallahi yanlışlıkla olmuştur. Şimdi görüyorum. İfade hatası!
    Umarım yanlış anlamamışsındır. :)

  5. kimyon.ecege

    kedinin içine kasnak koydunuzmu yani iskeletini ben bugün bir vidyo da izlerim telden yaptılar üstüne süngerkoyrular telin onun üstünede keçeyi işlediler iran kedisi yaptılar çok güzeldi oda isterseniz linki :http://www.youtube.com/watch?v=w03etiWO6ss ilk bailarında fotoğraflarını gösteriyorlar ama sonra yapılışınıda gösteriyorlar . sizde öyle mi yaptınız ?

Bir Cevap Yazın