29 yorum gelmiş

  1. Neduk abla hepsi çok güzel ama ben özellikle kapli, çiçekli olana bayıldım. Onu da satışa koyacak mısın acaba ? Ben talibim de :)

  2. Çok güzel sevgili Neduk hanımcığım,ellerine sağlık:)) Kırmızı da yakışırmış keşke onu da bozmasaydınız:)Herbiri ayrı bir tablo olmuş:))Bize de gelecek Ankara’dan keçeler, yoksa keçeler keçeler derken kaçacak bizim keçiler:) Hoş bir tane hazır aldım ama elim değmedi daha organize etmeye:)

  3. ilk broşun kenarlarına kırmızı yakışmış bence, canlılık vermiş ama yeşil de hoş.İç kısımda elyaf mı var Neduk?Hepsi çok güzel…

  4. harikalar tek kelimeyle.. ama kırmızısı daha bir göz dolduruyormuş gibi geldi. yeşil pek belli değil. belki de fotoğraftandır. yine de çok güzel. ellerine sağlık.

  5. ben de kırmızılıyı sevdim. renkleri özgürce kullanınca daha güzel oluyor bence. bunlara çok içim ısındı, renkler harika.

  6. Neduk ablacım belki pasajına satışa koyarsın onu da diye sormuştum, gerçekten çok beğendim ama yüzsüzlük edip istemiş gibi mi göründüm acaba ?

  7. Saatoniki bu yazı artık çıkmaz zannetmiştim.Teşekkürler yayınladığınız için.

    olur mu öyle şey abla, köklü bir çözüm bulana kadar daha sık aralıklarla yazıları yayına almaya başladık..eldeki stokları eritmek lazım öncelikle..amaaann bir ölüme çare yok demişler eskiler..herşey güzel olur..bir de yeni bir ……………..oldu mu şahane olur billa. :)sorunlarla ilgili fikri olanların , acil fikrim geldi diyenlerin bilgi@pilli.com adresine mail atmaları asil bir davranış olur..hacklemem gereken bir blog var, ona yoğunlaşmam gerekli.Enigma oniki.

  8. hepsi çok güzel olmuş.ben de kırmızılı halini beğendim.öyle renkler daha canlı durmuş sanki.elinize sağlık.ne güzel şeyler yapıyorsunuz.

  9. Nedukcum yeşile kırmızı çok yakışıyor ama hepside birbirinden güzel hele son broş onu da çok beyendim.Ellerine sağlık

  10. Nedukcum, bu aralar sıkısk olduğumu önceki yazında dabelirtmiştim. o yüzden aralıklı geliyorum buraya. şimdibu güzellikleri de görünce çok mutlu oldum.yine şahaneler. arkadaşların yorumlarına katılıyorum.bizim gözümüz hep kırmızıdadır işte .:)) :))elerine sağlık.

  11. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Özellikle kalpli olana bayıldım. Kırmızı kenarlı hali güzelmiş. Bu arada keçeleri nereden aldığınızı sorabilir miyim?

  12. aaaaa kokoş olmayla ne alakası var canım. sade bir ceketin yakasına ilişince ne kadar değişik bir hava katar insana :)) benimde olsa keşke :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Yeşil siyah broş yapımı

| | 0 Yorum