Keçe çanta ve barış sembollü etamin pano

-

keceden-kus-aplikeli-gri-canta-modelleri
Kargaların hain kediyi gıdıklaya gıdıklaya gülmekten bayıltacağı bir kompozisyonla hazırlamak istedim bu çantayı. Bu haline bakınca sanki başarılı olabilmişim gibi ne dersiniz? ;) Bütün intikamlar böyle alınsa keşke di mi? Çantanın adına “intikam soğuk yenen bir yemektir!” dedim ama böyle intikama can kurban :)

kanavice-pano-modelleri
Yaptığım işlerde barış sembolünü kullanmayı çok seviyorum. Aşağıda görüldüğü üzere şimdiye kadar beş ayrı işte kullanmışım. Bir kez de etamin pano olarak denemek istedim ve bu basit, çabucak biten işlemeyi de çok sevdim :)

kece-cantalar
Sağlıcakla…
Blogum

esencan

2 yorum gelmiş

  1. ehlikeyf66

    Sevgili Esencan, sen artık aştın bu işleri gibi geliyor bana! Çok güzel olmuş, kargalar da kedi de pek sevimliler, ben kendimi gıdıklanmış hissettim. Barış sembolüne ben de hastayım, her yerde kullansan yeridir. Seninkiler arasında en çok etamin duvar panosunu beğendim. Ellerine sağlık!

  2. esencan

    Aştım mı bilmiyorum ama öyle hevesliyim ki yeni işlere, procelere :) Zaman dar ama elimden geleni yapıyorum yine de, çok teşekkürler :)
    Düşünelim o zaman bakalım ne yapabilirim bu güzel sembolle daha da :)
    Nasıl da kolay aslında o pano, çabucak bitti ve ben de çok sevdim o minicik panoyu, enerjisi güzel bi kere :)
    Sevgiler, çok teşekkürler tekrar :)

Bir Cevap Yazın