Keçe çantalar ve çiçekli kapı çelengi

-

iki-renkli-kece-cantalar-ve-suslu-cicekli-kapi-celengi

Keçe çantalarımın ebatlarını biraz büyüttüm bu sefer, çünkü kullanacak arkadaşım bir öğretmen ve içine dosya sığacak bir çanta istedi benden. Model yine tanıdık, renkler farklı bu sefer, biri yine yakma çiçekli, diğeri de dilek ağaçlı :) Bu minik ağaçları çok seviyorum, değişik yerlerde kullanmaya devam edeceğim :)  Çantaları kalıpla kestim, kestiğim parçaları ikiye kesip, değişik renklerle birleştirdim, birleştirirken birini çarpılarla (iki kat 8 numara nakış ipliğiyle) diğerini de minik minik dikişlerle yaptım. Dikişle yaptığımın üstünü sutaşıyla süsledim, hem kamufle oldu yaptığım dikişler, hem de daha estetik durdu :) Yakma çiçek yapımını bilmeyenler varsa, benim yaptığım gibi 10marifet videolarından öğrenebilirler :) Gayet basit ve zevkli.

Kapı çelengini kardeşiyle birlikte kreşe giden kızım için yaptım. 9 yaşında ama kreşe başladı geçen hafta :) Evde bakacak kimse olmadığı için bir süre kreşin büyükler için olan etüt grubuna devam ediyor. Bizi büyük bir sıkıntıdan kurtaran oğlumun kreşine minicik bir teşekkür için bu çelenk :) Onun yapımı da gayet basit. Hazır aldığımız köpük halkaya önce istediğimiz renk kurdeleyi doluyoruz. Sonrasında sıcak silikon yardımıyla, yaprak, çiçek, boncuk, kelebek, kuş vs. ile süslüyoruz.

Sevgiler herkese, kolay gelsin ;)

Not: Anchor Butik dergisinde deniz temalı panom çıktı, onun haberi de blogumda :)

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

esencan

Aplikeli keçe çanta tasarımları

| | 0 Yorum

Ahşap saplı büyük boy keçe çanta

| | 0 Yorum

Keçe aplikeli bez kıyafet çantası

| | 0 Yorum

Yaka güpürlü kırmızı keçe çanta

| | 0 Yorum

Keçe çiçekli lacivert çanta

| | 2 Yorum

El yapımı ürünlerimden örnekler

| | 0 Yorum

Keçeden piyano çanta

| | 0 Yorum

Pembe keçe kol çantası

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: kendimcekece_nese

| | 0 Yorum