Cuma, Aralık 9, 2016
Keçe figürlü bebek odası duvar süsü

8 YORUMLAR

  1. bende bu başkasına ait tasarım meselesini anlayamadım gitti hani türk lokumu ve baklavaya yunanlıların patent alması gibi birşey bu. yukarıdaki gemi fikri birine ait olabilir ama deniz kızı myfelt sayfasında aynını bulabilirsiniz . Üstelik hangi “tasarım ” kime ait belli değil 3-5 kişi aynı tasarımı paylaşamıyor .Yani gemi dünyanın her yerinde aynı bebek , baykuş balık vs örnekler çoğalabilir

  2. melek kartal denen hanım bu tasarımı yaptığını söylüyordu, ama gemide kullanılan deniz kızı figürü giftsdefine.com adlı siteden birer çalıntı olduğu ortaya çıkmıştı, aynı şey onun dediği ”ben yaptım” dediği hayvan figürler için geçerli, yani kedi, sincap, fil o siteden çalıntı olduğu ortaya çıktı. Melek hanım bi zamanlar beni de yedi bitirdi, her gün mesaj çekiyordu neden onun korsanını yapıp sattım diye, onun aydede modelini yaptım diye de başımın etini yedi, ama o kapı süsü benden yapmamı müşterim istedi, onun kapı süsü 190 TL ise, aynı kapı süsü ben farklı fiyata yapmıştım, yani müşteri netten bi model beğenip kafasına göre her birinize aynısından yaptırabilir; bu nasıl açgözlülüktür, yok sen benim modelimi yapma, yok bunu ben tasarladım, sen dikme vs… O halde her ürüne paten al, sonra dava aç senin ürünün kopyalandı diye :))) Aman bakıyorum herkes bi dizayner, bi tasarımcı olmuş sorma gitsin, sonra ”ben tasarladım” diyen kişinin figürleri yabancı sitede görüyoruz :))) itiraf ediyorum bazı kapı süslerim yabancı sitelerden çalıntıdır, bazıları ben tasarlıyorum, bazen müşterim çizip farklı bi kapı süsü yaptırıyor. Başkası yapsa ayn tasarımdan bence yapsın, ne olacak yani, bırakın yapsınlar be yahu!

  3. Aylar hanım’a katılıyorum. Bir ürüne benim tasarımım derseniz o figürün önce çizimini göstereceksiniz. Yabancı sitelerden alıntı figürleri kopyalayıp, kabullenip özellikle sosyal paylaşım sitelerinde yazıp çizen arkadaşlar var .Ayıp oluyor. Gezinirken bir bakıyorum bir tasarımcının baykuşu, en ummadığım biri emilie’nin kuşlu duvar süsünü yapmış :) Emek verdiğin fotoğrafların alınır üzerinden sipariş alınır ona bende karşıyım.
    Burası o kadar engin bir denizki arkadaşlar herkes payını düşeni alır yeterki düzgün iş çıkarın:)

  4. aynen… çok şükür doğurgan bi ülkeyiz, layiklığıyla ekmeğinizi yaptıktan sonra herkese iş çıkar. Bir de şu itici müşteri kapma kavgası yok mu, çok üzüyor beni :( ben de diyorum ki müşterini serbest bırak, bırak gitsin… dönerse senindir, dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır :D
    Herkese ekmek çıkar yeter ki güzel iş çıkarsınlar; Mesela İrem Hanım bana kapı süsü ve takı yastığı yapmam için başvurmuş,tu ben de sıram 1 aylık olarak dolu, dilerseniz sıraya yazılın, siparişinize ağustos sonu eylül başı gibi başlarım diye kendisine demiştim, o da beklemek istemeyince PEMBEHOBİ’ye yaptırmaya karar verdim, ne olmuş yani??? Hep ben, hep ben, tüm parayı ben kazanayım, tüm müşteriler benim olsun diye anlamsız ihtirası, açgözlülüğünü anlamış değilim.

  5. Arkadaşlar yaptığınız yorumlara katılıyorum.Bu birazda nasip kısmet;herkes işini güzel yapsın,müşterilerinden hayırlı dualar alsın önemli olan bu .Kiminin parası,kiminin duası :) Herkese hayırlı işler,hayırlı müşteriler :)