Keçe iğneleme ile civciv

-

Keçe iğneleme
Çok sevdim ben bu keçe yünlerini :) Keçe iğneleme tekniğiyle tanışmama sebep olan değerli 10marifet ailesine ben de çok teşekkür ediyorum.

18 yorum gelmiş

  1. gokceng

    va va vaaaauuuv :) Tebrik ederim. Yok canım, o iğne b öyle maharetlere yarıyormuymuş :D Abla bi tane de b ende var. Hemen degerlendirelim o zaman :)

  2. shane

    çok güzel, çok şirin bir iş bu. tebrikler, vesile olmamıza nasıl sevindim anlatamam. ellerinize sağlık :)

    iğne deyip geçmeyin arkadaşlar, o iğne yetiyor tabii bu işleri yapmaya :)

  3. gokceng

    Allah’ımm! Elimdekinin kıymetini bilmemişim.. :) Ben de tabaka keçelerime gözüm gibi bakıyorum. Kullanmaya kıyamıyorum resmen :) Demek ki bu iğne ve keçeler de neler yapabiliyormuş.. HEdiyelerimi zaten çok begenmiştim. Ama şimdi kıymetini daha iyi anlıyorum. Teşekkürler 10Marifet! :)

  4. brnnyvz

    sevgili zecege, beğenmiş olmanız beni çok mutlu ediyor, sizin de keçe konusunda ki başarınıza diyecek yok çok başarılısınız maşallah:) kedinize özellikle hayran kaldım.

  5. brnnyvz

    sevgili deliisibunlar :) çook mersi canım evet 10 marifetin o eşsiz güzellikteki paketinde yer alan iğne ile yapıyorum tavsiye ederim canım çok zevkli :D

  6. brnnyvz

    gokcengcim teşekkür ederim çoook beğenin için :) valla hemen başla kesinlikle denenmesi gereken bir teknik :)

  7. brnnyvz

    sevgili shane, çoook mutlu ettiniz beni güzel yorumlarda bulunarak teşekkür ederim :) bencede iğneyi kullanın bırakamayacaksınız arkadaşlar :)

  8. mineornek

    Çok güzel olmuş eline sağlık. Bende 10 marifet sayesinde öğreniyorum iğneleme tekniğini. Çok keyifli. Ahh bir de iğnem kırılmasaydı :( İşlerim yarım kaldı. Çarşıya sırf bu iğneden bulmak için gideceğim. Islak keçe yöntemi de çok güzel ama ben yünlerime kıyamıyorum. :) Hazır keçe üzerine iğneleme ile nakış yapmayı daha çok sevdim. İğnemi alayım hemen yayınlayacağım. İğneyle çalışırken dikkat ellere çok dikkat etmek gerekiyor, zira battı mı çok can yakıyor. :) Kolay gelsin…

  9. brnnyvz

    çok mersi canım;) ooo ne güzel merakla bekliyorum işlerini. Aynen bende ellerime batırdım sorma parmak iğnelemeler olsada arada sonuç güzel olcak ümidiyle yapıyorum. Kolay gelsin canım:)

  10. deliisibunlar

    Aaaa! ben şu çoklu iğnelerle yapılıyor diye düşünmüştüm.O zaman hemen deneyelim.Bu işe en çok, çocuklara sağlıklı oyuncaklar yapabileceğimiz için sevindim ehehehe.
    Mine hanım, normal kumaşada yapılıyor diye biliyorum.Elbette uygun kumaşlara

  11. senayatilgan

    Kız sen keçe iğneleme işine girmiş bir de dünyanın şeyini yapmışsın ben şimdi gördüm tüüüüüüüü bana :) Yesinler bu civcivi :) Daha bu işte yeni olduğun için herhalde değişik şeylere girmrdin ben sevden ilerde daha farklı şeyler bekliyorum ona göre :) Alıştırdın bizi telden kağıttan atlar, plastik şişeden makineler yapmalara keçeden civciv basit geldi bana şimdi hadi kas kendini şimdi bakalım ne çıkacak :)
    Bu hayvanlardan bir sürü yapmışsın bakalım sonunda ne olacak :) Sen kesin planlı hareket ediyorsun öyle birşey sezdim ben :)

  12. brnnyvz

    hııım hıııım evet şekerim planlı gidiyorum :D Keçe iğneleme pek zevkli ayol tavsiye ederim bak, civcivi annem istedi ona yaptım ;)

Bir Cevap Yazın