Çarşamba, Aralık 7, 2016
Keçe iğneleme – karakter tasarımı

Keçe iğneleme – karakter tasarımı

4

Keçe iğneleme
Keçe iğnelemeye devam. Model karakterlemek için kullanmış olduğum en zor malzeme sanırsam yün keçe. Karakter tasarımının yanı sıra keçeyi iğneleme süreci ciddi anlamda sabır ve emek istiyor. İki karakter yarattım Prof. Zekeriya ve mahallenin has abisi Hakkı.

Prof. Zekeriya hayatını bilimsel çalışmalara vermiş ve tüm notlarını kırmızı kaplı defterinde saklamaktadır. Defter artık defterlikten çıkmış kitap kıvamına gelmiştir. Defterini kolunun altından hiç ayırmaz. Eşinden duyduğumuza göre uyurken bile koltuğunun altında tutmakyamış. O kırmızı kaplı defterde ne yazılı olduğuyla ilgili kimsenind e bilgisi yokmuş.

Keçe iğneleme
Hakkı namı diğer demeyeceğim, pek namı yok zaten. Ama ağır abi sanırsam ismiden kaynaklı. Hakkı ya bu, her şeye maydanoz olur, insanların işlerine karışır. Her seferinde de haklı çıkarmış. İnsanlar hem onu sever hem de uzak durmaya çalışırlarmış. Hakkı’ya göre herkesin yaptığı iş boş işmiş. Eee adam kendini hakkikat bekçisi sandığı için o kendinin dışında her şeyi boş sayarmış. Bu arada Hakkı ne yapar diye merak eden olursa onun tek işi insanların işlerine karışmakmış.

4 YORUMLAR

  1. İlginiz için çok teşekkürler. Prenseş için bir de sanırsam Prens tasarlamam gerekecek gibi duruyor. İlk fırsatta tasarlamayı deneyeceğim. Umarım iyi bir şeyler çıkar ortaya.

  2. Cok teşekkür ederim. En büyük teşekkürü bence siz hak ediyorsunuz. Bizlere bu güzel siteyi tasarlayıp, çalışmalarımızı paylaşamabildiğimiz için binlerce teşekkürler.