Keçe iğneleme kuş ile kapı süsü ve diğerleri

-

keçe iğneleme kuş

Burada çok kolay görünmesine rağmen yüksek fiyatlarla satılan minik güzel şeyler buldum. Keçe iğneleme ile yapılan şirin kuşlar kullanarak kapı süsü, masa süsü, duvar süsü yapılmış. Evdeki malzemeleri kullanarak yapmamız da mümkün. Çünkü içinde her telden malzeme var. Denemek isterim.

keçe iğneleme kuş

keçe iğneleme kuş

Keçe ya da kumaş, çiçekler, alt materyaller, makas, yapıştırıcı, renkli objeler, biraz gayret ve biraz da hayalgücü, işte bitti…

48 yorum gelmiş

  1. 1gece

    şu kuş modeli nereye konsa hemen de güzelleştiriyor ortamı çok tatlılar öpüşen kuşlara bayıldım

  2. sesiber

    ben bahçeye çıkıyorum dal aramaya, dayanamıyorum, baharı beklemeye, gelip gidip bakıyorum bunlara, içim çekti yaaa…

  3. aydin gelini

    yapalım arkadaşlar yapalım:))baharın ilk günlerini yaşamaktayız:))bahçede,balkonda çok güzel olur hemde çocuklarla yapılabilinicek bir etkinlik:))yorumlarınız için teşekkürler…

  4. pelos

    ben bunları kaçırmışım. Sibel abla benzerini yapınca gördüm. Ama bakıyorum da 2. resimdeki de çok sevimliymiş..

  5. aydin gelini

    sibel ablanın yaptıklarına bayıldım zaten peloş:))çok orjina olmuş hepside:))yayınladıklarımdan daha güzel..yapılabilirliği test ettim şimdi sıra bende..umarım bende iyi bişeyler yapabilirim:))

  6. sesiber

    Yapın kızlar, az malzemeyle çok hoş birşey çıkıyor ortaya. Normal, herhangi bir kumaşla da yapabilirsiniz. Kuşların ayakta durabilmesi için tel bacakları 2 ayrı yönden geçirin. İlk yaptığımda örneğe bakmadan yapmıştım. Telleri tek yönlü geçirdiğim için ayakta duramadılar ve dala sutaşıyla tutturmak zorunda kaldım, ikincide doğru yolu buldum.

  7. aydin gelini

    şimdi malzemeleri topladım yapmaya başlıyorum:)haydi bismillah:)bloguma koyarım artık..bakalım beğenecekmisiniz:))yarın görürsünüz:))

  8. sesiber

    Koydum diye haber ver ama ben unuturum. Çok merak ediyorum. Kendini tutamayıp birden fazla yapacaksın, eminim.

  9. aydin gelini

    evdeki çiçekleri bir araya getirerek ve bir ağaç dalına ihtiyaç duyarak yaptığım kapı süsünü umarım beğenirsiniz…bu kapı süsü de benden size fikir olsun..

  10. aydin gelini

    keçe kuşum yada abartılı malzemelerim yoktu ama elimdeki malzemeyi değerlendirerek yapmayı sevdiğim için cıvıl cıvıl renkli tam baharlık oldu:))

    minik kuşlar:))
    minik kuşlar:))
  11. sesiber

    Blogunda ilk gün gördüm ve yorum yazdım ama buraya da yazayım, çok tatlı olmuş. Demetçim ellerine sağlık. Evet gerçekten yapımı çok kolay ve kısa sürüyor.

  12. aydin gelini

    teşekkürler sibel abla:))çok kolaydı..şimdi aydın a geldim nasıl bir kapı süsü yapayım diye düşünüyorum:))yakında yaparım eklerim bloguma:))bakalım onuda beğenir misiniz:))

  13. SEMYIL

    Aydın gelini çok güzeller. hele kuşlara bayıldım.onları keçeden mi yaptın? o kadar düzgün olmuşlarkiben onları önce hazır sandım .ellerine sağlık.

  14. aydin gelini

    o kuşlar annemin evinde çiçeklerin üzerinde duruyordu..bede çiçeklerden ayırıp kapı süsünün alt tarafına karşılıklı koydum..evet hazırlar..ben yapmadım..hazır o kuşlar:))gerçek kuşa çok benziyor ama..sanki içi doldurulmuş minik kuşlar gibi görünüyor..umarım annemin kapısından kapı süsünü birisi çalmaz:))

  15. SEMYIL

    :)))) :))) bende bakıp bakıp duruyorum nasıl da güzel olmuş diye.ama gerçekten çok yakışmış.bence bu güzelliği ya kapıya asıp arkadan görünmeyecek gibi kapıya silikonlamalı (almak isteyen !! çeksin çeksin alamasın)ya da kapının dışına değilde içeri kısmına koymalı.giderse gerçekten çok yazık olur

  16. aydin gelini

    aslında dış kapı var ama hırsızın çok olduğu bir semt beldibi((marmaris))..dış kapıyı kapatıyorlar ama bazen unutuluyor..herşeyi çalan hırsız kapı süsünü de alır:))))))iyi fikir aslında anneme durumu izah edip yapıştırmasını söylemeliyim:))fikir için teşekkürler semyıl hanım:))

  17. aydin gelini

    sen gideceğin zaman bana söyle ben sana vereyim adresi sen iste yeterki ben söylerim anneme senin geleceğini seni kapıda kırmızı halılarla karşılar:))

  18. basaksu

    ellerinize sağlık aydin gelini,kapı süsü yapmayı bende çok istiyorum.sizin yaptıklarınızı çok beğendim.keçe hiç çalışmadım. ilk önce kuşları yapıp,sonrada diğer malzemeleri toplayıp en kısa sürede ben de kapı süsü yapmak istiyorum.becerebilirsem burada da sizlerle paylaşmayı çok isterim.

  19. aydin gelini

    teşekkürler başaksu..bende keçe bilmiyorum..keçe bilmediğim anneme yaptığım kapı süsünde kuşlar hazır..aslında birgün bu kuşlar çalışmak lazım..kuş tüyü ile yapılmış içinde değişik materyaller var..çok şirinler..keçe kuşlarda çok güzeller tabii..yadakapı süsünü yaptıktan sonra bir kuş yakalayıp ayağından kapı süsüne bağlamak lazım nasıl fikir ama..günde 3 öğün suyunu yemini elle veririm..gerçek gibi görünmez gerçek olur:)))))tabikide 1nisan şakasıydı..okadar zalim birisi olamam:)))))))

  20. aydin gelini

    bunlarda yeniler efendimemilie hanım bu işlerin üstadı olmuşş…sürekli yenilerini üretiyor..hepside ayrı güzel.tüm fotoğraflar sadece bir bayana ait..ne büyük bir başarı ..

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum