Cuma, Aralık 2, 2016
Keçe iğneleme – Miskin Ördek

21 YORUMLAR

  1. ecerce; keçe iğneleme zor bir teknik ama değil mi? küçük de olsa özel bir eğitim gerektiriyor mu bu teknik? yün keçe dışında iğne gibi aparatları nereden alıyorsunuz? ben çok hevesleniyorum sizin bu işlerinizi gördükçe ama duyduğum kadarıyla hem maliyetli hem de çok zor bir teknik. ne dersiniz?

  2. sevgili makaseller, gerçekten zor bir teknik. ben eğitim almadım, bir kaç video izledim. yün keçeyi ve diğer aparatlarını tuhafiyelerde satıyorlar, fırçası, iğneleri, keçe tarağı, iğne makinası.. yani aynı yerde bulabilirsiniz. keçe yünleri markalara göre değişiyor, 3.5 – 4 tl’ ye alıyorum ben.. çok iğne kırarsanız iğneleri biraz maliyetli, dikkatli çalışmak lazım:) mesela bu ördek için bir paket sarı yün kullandım… umarım yardımcı olmuşumdur.. sevgiler:)

  3. orijinal bir ecerce çalışması daha :) yorumda da ne güzel bilgi paylaşmışsınız. ellerinize sağlık. bakmaya doyulmaz bu şirinliğe.

  4. son zamanlarda görüğüm en şirin şey bu olabilir. ve işyerimde pek çok yavru kedi videosu paylaşıldığını görüyorum bakın, ona rağmen diyorum.

  5. Gel ördekcik desem gelemez miskinlikten, zaten miskinlik abidesi yakalamaya kalksam kaçamaz da :D Vallahi yakalayasım mıncıklayasım geldiiii. Hatta onunla miskin miskin yatasım bile geldi. O kadar inandırıcı bir miskinlik hissi vermişsinizki ecerce… Allahımmm çok ciici birşey bu :)

  6. Şenay hanım:) ööyle yatıyor hiç de niyeti yok kalkmaya:) çok teşekkür ederim:) o hissi oluşturduğuna çok sevindim:)

  7. şenaya katılıyorum yakalamaya kalksan kaçamıcak yakalarsam affetmem :)
    çok şirin olmuş eline sağlık yapılışını çok merak ediyorum izlediğin videolardan birini paylaşabilirmisin acaba