Keçe iğneleme – Miskin Ördek

-

keçe iğneleme
Keçe iğneleme tekniğini çok seviyorum. Heykel yapmak gibi, her iğne darbesi ile farklı şekiller orataya çıkıyor. Bu miskin ördek de son çalışmalarımdan biri.
Blogumda.. Sevgiler :)

keçe iğneleme

keçe iğneleme

21 yorum gelmiş

  1. makaseller

    ecerce; keçe iğneleme zor bir teknik ama değil mi? küçük de olsa özel bir eğitim gerektiriyor mu bu teknik? yün keçe dışında iğne gibi aparatları nereden alıyorsunuz? ben çok hevesleniyorum sizin bu işlerinizi gördükçe ama duyduğum kadarıyla hem maliyetli hem de çok zor bir teknik. ne dersiniz?

  2. ecerce

    sevgili makaseller, gerçekten zor bir teknik. ben eğitim almadım, bir kaç video izledim. yün keçeyi ve diğer aparatlarını tuhafiyelerde satıyorlar, fırçası, iğneleri, keçe tarağı, iğne makinası.. yani aynı yerde bulabilirsiniz. keçe yünleri markalara göre değişiyor, 3.5 – 4 tl’ ye alıyorum ben.. çok iğne kırarsanız iğneleri biraz maliyetli, dikkatli çalışmak lazım:) mesela bu ördek için bir paket sarı yün kullandım… umarım yardımcı olmuşumdur.. sevgiler:)

  3. shane

    orijinal bir ecerce çalışması daha :) yorumda da ne güzel bilgi paylaşmışsınız. ellerinize sağlık. bakmaya doyulmaz bu şirinliğe.

  4. kahvesevmem

    son zamanlarda görüğüm en şirin şey bu olabilir. ve işyerimde pek çok yavru kedi videosu paylaşıldığını görüyorum bakın, ona rağmen diyorum.

  5. senayatilgan

    Gel ördekcik desem gelemez miskinlikten, zaten miskinlik abidesi yakalamaya kalksam kaçamaz da :D Vallahi yakalayasım mıncıklayasım geldiiii. Hatta onunla miskin miskin yatasım bile geldi. O kadar inandırıcı bir miskinlik hissi vermişsinizki ecerce… Allahımmm çok ciici birşey bu :)

  6. ecerce

    Şenay hanım:) ööyle yatıyor hiç de niyeti yok kalkmaya:) çok teşekkür ederim:) o hissi oluşturduğuna çok sevindim:)

  7. xmadame

    şenaya katılıyorum yakalamaya kalksan kaçamıcak yakalarsam affetmem :)
    çok şirin olmuş eline sağlık yapılışını çok merak ediyorum izlediğin videolardan birini paylaşabilirmisin acaba

Bir Cevap Yazın

Keçeden notluk yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden güneş ve bulut yapımı

| | 0 Yorum

Arabada cadı var – keçe uyarı levhası

| | 0 Yorum

Video: Keçe kutu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yılbaşı temalı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Işıltılı çam ağacını kendin yap

| | 0 Yorum

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum