Cumartesi, Aralık 10, 2016
Keçe ile saksı süsleme

Keçe ile saksı süsleme

0

kece-ile-saksi-susleme
Merhaba, yaz gelmişken zamanı geçen artık açmayan çiceğimi güzelleştirmek istedim. Siz de elinizdeki keçelerle saksılarınızı güzelleştirebilirsiniz. İster balkonunuzda, isterseniz de bahçenizde renkli bir yaza merhaba diyebilirsiniz. Yapımı çok kolay olan, sadece keçe, kurdele ve silikon yardımıyla yaptığım, tamamını elimde kestiğim bir çalışmam.
Sizler de evinizde süslemek istediğiniz saksının etrafını mezura yardımıyla ölçüp keçenizi etrafını saracak şekilde kesin ve zevkinize göre üzerini keçe, çiçek veya parlak taşlarla süsleyin.
Süsleme işlemini bitirdikten sonra silikon yardımıyla ucunu birleştirin. Ben daha sevimli hale getirebilmek için kenarlarına puantiyeli kurdele yapıştırdım.
Umarım beğenmişsinizdir. Yarışmayı duyduğum zaman ne kadar sevindiğimi kelimelerle tarif edemem, havalara uçtum diyebilirim. Uzun zamandan beri sizzix big shot sahibi olmak isteyen ben için bu yarışmaya katılmak, katılabilmek müthiş bir şey. Hepinize, emeği geçen bu yarışmayı düzenleyen herkese çok ama çok teşekkür ederim.

kece-ile-saksi-susleme-1

kece-ile-saksi-susleme-2

kece-ile-saksi-susleme-3