Pazar, Aralık 4, 2016
Keçe kapı süsleri

Keçe kapı süsleri

6

Keçe kapı süsleri
Daha önce bu resimden etkilenerek kısmen benzerini yaptığım süsü yayınlamıştım. Ben keçeye başlayalı 1 ay oldu 10marifet’i uzun yıllardır takip ederim ancak paylaşımlara yeni başladığım için esinlendiğim linki yazmayı ihmal ettim, tabii benimki bunun kadar olmadı ayrıntılarını yapmadım ve evdeki nikah şekerlerinin tüllerini söküp etek falan yaptım. Dedim ya 2. yaptığım işti yeni başlayanlar için burada bazı ürünlerin kalıpları da var, ellerine sağlık.

6 YORUMLAR

  1. daha önce yayınladığımda linki eklemeyi unutmuştum . İşte orjinali bu . Bu sitede daha neler var neler .Emeğe saygılı omak lazım esinlenipte linki açıklamamak benim demek olmazdı .

  2. çok haklısın arkadaşım senin ürünlerine yapılan yorumları görünce internete merhaba dedim. bu siteyi bende çık sıkı takip ediyorum harikalar yaratıyor gerçekten ayrıca duruşunu çok sevdim neyi nereden aldığını açıklaman çok hoşuma gitti ericacatarina tasarımına benim diyen birisi değilsin ondan esinlenip onun tasarımını yorumladığını açık yüreklilikle söylüyorsun. Eline Emeğine sağlık.

  3. yetenek perisi bu güzel siteyi benim de keşfetmeme vesile oldun çok teşekkür ederim :)) pek çok kişi özellikle yabancı bloglarda yapılan işleri birebir kopyalayıp “benim tasarımım” diyor. bu bir anlamda bizleri aptal yerine koymak oluyor. esinlenmek serbest, kopyalamak serbest ama tasarlamadığımız, kopyadığımız bir şeye tasarladım diyorsak bu çok ayıp, aynı zamanda kendini kandırmak oluyor. bu anlamda seni tebrik ediyorum.

  4. merhaba yetenek perisi, en güzelini yapıyorsunuz esinlendiğiniz siteyi açıklamakla. bu ayıp değil. ben de asla ama asla “benim tasarımım değil, yabancı steden gördüm ve yaptım” dediğim halde bana da bir yerden tepki gelmişti. ALLAH’tan korkusu olan kişi zaten kul hakkı yemez. Keçe işlerine yeni başlamanıza rağmen gayet iyi işleriniz. ellerinize sağlık. birşeylere fazla içerlenmeyin, internet ortamında iyi yorumlarla da karşılaşacağız kötü yorumlarla da .. ayrıca bg-gözlüğün de dediği gibi güzel bir site keşfettim sayenizde :) teşekkürler :)