Keçe süslemeli bez bebek pastası

-

kece-suslemeli-bez-bebek-pastasi
Keçe bebek kıyafetleri ile süslemiş olduğumuz bez pastası da şu şekilde.

kece-suslemeli-bez-bebek-pastasi-1
Bebek bezleri birer birer rulo şeklinde katlanıp paket lastikleri ile sabitlenip, bir rulo kartonun etrafına sarılmakta.
3 katlı pasta misali en altta daha büyük bir daire oluşturup yukarı doğru küçülterek bezleri rulo kartonun etrafına yerleştirip tül ve kurdele ile bağlamaktayız.
Pastanın içine kıyafet, ıslak mendil ve istenilen her türlü hediyelik yerleştirilebilir.
Kıyafetlerin yapım aşaması için ise çerçeveli kapı süsü yazımızı inceleyebilirsiniz.

kece-figurler

kece-figurler-1

kece-figurler-2
Çiçek veya çikolata vb gibi klasik hediyelerin yanında yeni doğan bebekler için bez pastası çok muhteşem bir hediye.

ŞEKERYA fb sayfamızı baby shower ve konsepti tamamlayan bebek şekeri ve diğer parçalar için inceleyebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

SEKERYA

Girişimci bir kaç çalışan anne :)

Pembe süslemeli bez pasta

| | 0 Yorum

Pembe temalı bebek hediyeliği olarak bez pastası yaptım. Çok şeker oldu. Bloguma erişmek diğer tasarımlarımı görmek isterseniz buyrun beklerim...

Erkek bebek hediyesi bez pasta

| | 0 Yorum

İlk bebek bezi pasta yapışım ve çok severek yaptım.Hediyeleri kendi yaptığım, kumaştan aslan başı çıngırak, erkek çocuk odalarına uygun tablolar ve bir kaç hazır hediye.Güle güle kullansın inşallah.Bez pastanın yapım...

Kurdelelerle süslü bez pasta

| | 0 Yorum

Son zamanlarda o kadar çok melek katıldı ki aramıza hangisine ne alalım, rengi, boyu uyar uymaz falan derken en sonunda hepsine birer bez pasta yapmaya karar verdim. Diğerleri için buyrun...