Kececi geldiiiii hanıııııımmm

-

keçe saç bandı
Herkese merhaba. Yaklaşık 1 hafta önce tesadüf eseri internette sörf yaparken tanıştım keçe yapımı ile. Kişilerin hayal güçleri ve yaratıcılıkları ile ortaya çıkardıkları eserler beni inanılmaz etkiledi. Yıllar boyunca herkes bana (herkes deyip abartmayalım, çoğu insan diyelim haha :) moda ile ilgilenmem gerektiğini söyledi durdu. Tasarım her zaman benim de içimdeki “keşke”m oldu. Zaman zaman kafamda sandalye masa tasarladım, zaman zaman kıyafet, bazen de takı. Ama hiçbirine malesef bu zamana kadar hayat veremedim. Keçe ile yapılan tasarımları görünce, ”eee artık bundan başla bari” dedim ve işte geldim buradayım :)

keçe saç bandı
Şu an her şeyi deneme aşamasındayım. Eve bugün şunu yapacağım diye gidip, ortaya bambaşka bir şey çıkarabiliyorum. Galiba tasarım ve hayal gücü bu demek. İnsanın ufacık bir keçe parçasından ortaya neler çıkardığını, çıkarabileceğini görmesi inanılmaz mutluluk verici. Kendi markamı da yarattım; kechembyesher. Şu ana kadar tasarladığım her şeyi sevdiklerime hediye ettim ve inanılmaz olumlu tepkiler aldım. Tasarladığım her ürünü instagrama da ekliyorum (yesherileri) beni oradan da takip edebilirsiniz.

Rengarenk keçelerin içinde kendi hayal gücümle çizdiğim ve hayata kazandırdığım el emeklerimi yakın zamanda satışa da sunacağım.
Umarım ürünlerimi yaparken benim elde ettiğim mutluluğa, sizler de ürünlerimi satın alınca sahip olursunuz:)

Sevgiyle ve sağlıkla kalın…

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

yesher

Hayata gülen hatta kahkahalar atan ama bir o kadar mesafeli ve dengeli olmayı seven, kedi sahibi(Scottishfold), köpek delisi(özellikle blue cane corso:),ailesine ve eşine çoook düşkün,rengarenk bir evi olan, çooooook yaratıcı olduğunu düşünen ve buna ilk adımlarını atan bir ”Yesher”’im ben.

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum